AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars ? Anonymkode: 064c4...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Kidneybønner? Anonymkode: 072e1...d44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Bønner og linser. Anonymkode: 2f924...5ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars Jeg liker en blanding av sopp og bønner, syns soppen gir god konsistens og umami. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Finhakket sopp, løk og hvitløk krydret med spisskummen, salt, pepper, paprika, cayenne-pepper og oregano. Kan ikke fordra bønner og linser, det ødelegger enhver rett med den mushy fæle konsistensen, og spiser ikke ultraprosesserte erstatningsprodukter. Anonymkode: 9a5cb...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Kjøttdeig er kjøttdeig og kan ikke erstattes. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Bark? Anonymkode: 7a1fb...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Det kommer litt an på hva du foretrekker, og en ønsker mye protein, eller det er mindre viktig. Bønner eller linser er enkelt. Valnøtter, og/eller andre nøtter, med eller uten f.eks sopp, er noe en del liker. Jeg er selv glad i sopp i taco så har uansett det selv, men beste erstatning jeg har fått som ikke var et erstatningsprodukt er å bruke søtpotet. Det er helt utrolig godt 😋 Ellers jackfruit, tofu, Stabburet farse, eller annen farse, er også gode istedenfor kjøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Bønnestuing. Nam! Anonymkode: 87fa9...f34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Sorte bønner stekt med tacokrydder i stekepanne, og sprøstekte kikerter med cumin stekt i ovn. Kikertene må til for å få litt konsistens. Anonymkode: f875d...5a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars Søtpotet i terninger og sorte bønner i en god blanding med løk, hvitløk og krydder + tomatpuré. Anonymkode: 8ea0a...e2b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars Soyafarse liker Stabburet sin best. Men også bønner fungerer. Anonymkode: adb81...2b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars 🤔Jeg mener at vegetere betyr noe slikt som "å leve som en plante"/ å være doven... Anonymkode: 8320b...197 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Jeg bruker ikke erstatningsprodukter og er ikke så begeistret for sopp, så jeg synes bønner blir best. Jeg lager refried beans eller en miks av ulike typer bønner, det varierer om jeg moser litt oppi med stavmikser eller ikke. Eller jeg lager en slags forenklet chili sin carne som brukes som fyll i lefser, da bruker jeg gjerne en boks chilibønner sammen med en boks kidneybønner og tilsetter krydder, grønnsaker og hakkede tomater. Toppes med bl.a revet ost, rømme, guacamole og pico de gallo. Anonymkode: 7819b...34f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars Synes linser er klart best. Har gjerne hakkede nøtter i og. Anonymkode: 4c25e...5a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars Chili bønner eller linser stekt i hjemmelaget taco krydder. Anonymkode: 0c181...4e4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #17 Del Skrevet 23. mars Kidneybønner! Ser noen her også skriver sopp. Det pleier jeg å ha uansett, og er enig. Anonymkode: a1e60...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #18 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kidneybønner! Ser noen her også skriver sopp. Det pleier jeg å ha uansett, og er enig. Anonymkode: a1e60...beb Jeg pleier å ha kidneybønner også uansett fordi det smaker så godt, pluss for å spise litt mindre karbonadedeig/kjøttdeig. Anonymkode: a1e60...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 23. mars #19 Del Skrevet 23. mars Santa Maria har en god mix som skal blandes med knuste tomater 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 24. mars #20 Del Skrevet 24. mars Jeg liker kikerter 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå