Mikke123 Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Hei, jeg skal ha muntlig eksamen i sosiologi og sosialantropologi (VG2 pensum) som privatist om 1 måned. Jeg trenger litt hjelp, vet noen om hvilke tema/ oppgaver man eventuelt kan bli trukket opp i. Har noen hatt denne eksamen før som gjerne vil dele litt om hvordan den gikk for seg og hvordan det gikk. Jeg er en ekstremt opptatt mann, så om det kunne vært noen tips om hva jeg bør bruke tiden min på å lese/pugge på hadde jeg satt så utrolig stor pris på det. Takk på forhånd:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Du kan jo ta en titt på kompetansemålene i faget, og prøve å lage deg en oversikt over hva du vet om de ulike målene? Det er en fin måte å forberede seg på. https://ndla.no/f/sosiologi-og-sosialantropologi/6d063d0ae1d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Du er så ekstremt opptatt at du ikke har forberedt deg til eksamen? Start med kompetansemålene… Anonymkode: 3142e...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå