Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nabo som har parkert bobilen sin på min parkeringsplass. Nå har de mister nøkkelen til den, og får dermed ikke flyttet den fra plassen min. Det er snart en måned siden og de sier at de ikke aner hvor lang tid det tar å få bestilt ny nøkkel. Noen som vet hvor lang tid det tar? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få de til å bestille tauing, så slipper du å tenke mer på det. Dette kan ta flere måneder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har de bare en nøkkel? Vi låner bobil av mine foreldre hver sommer, og da får vi med oss to nøkler, og så har de en hjemme, altså har de tre nøkler totalt.

Anonymkode: e1dae...fed

Skrevet
Perle123 skrev (1 time siden):

Jeg har en nabo som har parkert bobilen sin på min parkeringsplass. Nå har de mister nøkkelen til den, og får dermed ikke flyttet den fra plassen min. Det er snart en måned siden og de sier at de ikke aner hvor lang tid det tar å få bestilt ny nøkkel. Noen som vet hvor lang tid det tar? 

Er det faktisk reelt at nøkkelen har blitt mistet er det kjedelig for begge parter. Om det derimot er en unnskyldning for å parkere bobilen gratis er det noe utspekulert.

En løsning er at du kan disponerer naboen sin parkeringsplass frem til bilen er flyttet. Da er ditt problem løst, og naboen vil mulig raskere skaffe ny nøkkel? 😇

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Godt forslag over, men tauing er den opplagte løsningen her. Det er ikke ditt problem at de er dumme som brød.

Anonymkode: b99c4...563

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...