Perle123 Skrevet 23. mars #1 Skrevet 23. mars Jeg har en nabo som har parkert bobilen sin på min parkeringsplass. Nå har de mister nøkkelen til den, og får dermed ikke flyttet den fra plassen min. Det er snart en måned siden og de sier at de ikke aner hvor lang tid det tar å få bestilt ny nøkkel. Noen som vet hvor lang tid det tar?
Gaia Skrevet 23. mars #2 Skrevet 23. mars Få de til å bestille tauing, så slipper du å tenke mer på det. Dette kan ta flere måneder. 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Har de bare en nøkkel? Vi låner bobil av mine foreldre hver sommer, og da får vi med oss to nøkler, og så har de en hjemme, altså har de tre nøkler totalt. Anonymkode: e1dae...fed
TBL12 Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Perle123 skrev (1 time siden): Jeg har en nabo som har parkert bobilen sin på min parkeringsplass. Nå har de mister nøkkelen til den, og får dermed ikke flyttet den fra plassen min. Det er snart en måned siden og de sier at de ikke aner hvor lang tid det tar å få bestilt ny nøkkel. Noen som vet hvor lang tid det tar? Er det faktisk reelt at nøkkelen har blitt mistet er det kjedelig for begge parter. Om det derimot er en unnskyldning for å parkere bobilen gratis er det noe utspekulert. En løsning er at du kan disponerer naboen sin parkeringsplass frem til bilen er flyttet. Da er ditt problem løst, og naboen vil mulig raskere skaffe ny nøkkel? 😇 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars Godt forslag over, men tauing er den opplagte løsningen her. Det er ikke ditt problem at de er dumme som brød. Anonymkode: b99c4...563 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå