AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Jeg liker ikke å renne ned legekontoret for alt mulig, men så blir jeg litt usikker da.. I tre dager har jeg hatt veldig vondt i ett bryst, men bare ved berøring. Ikke noe har endret seg ved det, er ikke rødt eller noe verk som kommer. Har aldri vært borti dette før. Jeg er på slutten av mensen, så tror ikke det har noe med syklusen å gjøre. Sluttet å amme for 5 måneder siden, og brystene produserer ikke melk lengre. Er det noe å kontakte legen for? Noen som har vært borti det samme? Er som sagt bare ett bryst, som gjør vondt ved berøring. Anonymkode: 79ec8...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars høres ut som betennelse av noe slag. Anonymkode: 42e32...d90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaia Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars Heller en gang for mye enn en gang for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars Jeg fødte for 16 år siden og sluttet å amme for 15 år siden, det ene brystet er fortsatt ømt/vondt ved for mye berøring. Har tatt mammografi så det er ikke noe alvorlig galt, men har nok litt arrvev etter amming. Hormonelle endringer kan også medføre ubehag i bryst og muskel og skjelettplager kan lett føles i bryst, bærer du barnet mye på hoften kan det gi utfordringer. For stramme bher etter st bryst blir større etter amming kan føre til at brystvevet blir for komprimert. Anonymkode: 41a73...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå