Ninaen Skrevet 25. mars #21 Del Skrevet 25. mars Også erfaring som andre at det avhenger av produksjonsår/serie. De første årene (20 år siden) var knallbra, så datt det en stund før det bedret seg igjen. Det er også stor variasjon i ullnnhold på de ulike «seriene», det kan kanskje virke inn på kvalitet og hvor fort man får hull. Den med stjerner, som har vært lengst, og er 100% ull, har jeg svært god erfaring med. De med bare 40% ull=fort hull. OBS! Små i størrelsen generelt, må opp 1 størrelse, og generelt smale over skuldrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 26. mars Forfatter #22 Del Skrevet 26. mars Tusen takk for deling av deres erfaringer. Den toppen jeg fikk var romslig i størrelsen, så stemmer nok at de har endret litt der, for har hørt tidligere at de er små i størrelsen, men det var den virkelig ikke. Prøvde på en stillongs her en dag, og den var gjennomsiktig og da ikke noe jeg ønsker. Har også kjøpt et pannebånd som var veldig godt og som hadde en rant nederst så det ikke skulle skli, og det var veldig smart. Er nok litt variasjoner så får se an prisen og hva jeg kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars #23 Del Skrevet 27. mars Ekstremt misfornøyd med ullundertøyet fra kt. Syns også passformen er merkelig. Romslig i bolen, men veldig trange ermer, kort liv på stilongsene hvor den er vid i livet og stram rundt leggen.. Jeg er i en jobb hvor jeg bruker ullundertøy på jobb hver dag i vinterhalvåret så er avhengig av god kvalitet. Bruker kun devold ulltøy nå. Anonymkode: 03952...aa5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 27. mars #24 Del Skrevet 27. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 6.47): Kari Traas undertøy er mer relevant enn henne selv, og merket kommer til å overleve henne selv. Noen som vet hva som skjedde med henne? Det er jo sikkert ti år siden hun var synlig i media sist. Anonymkode: 718d7...828 Hun syr ullundertøy...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #25 Del Skrevet 30. mars Stygt å se på. Anonymkode: 8b02e...022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars #26 Del Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 6.47): Kari Traas undertøy er mer relevant enn henne selv, og merket kommer til å overleve henne selv. Noen som vet hva som skjedde med henne? Det er jo sikkert ti år siden hun var synlig i media sist. Anonymkode: 718d7...828 Kari bur på Voss med mann og to barn. Jobber med kle-merket reknar eg med og lever ellers et ganske vanlig liv. Anonymkode: 20936...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå