Gå til innhold

Beste måten å finne ut hvor ventilasjonen går?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trenger å vite hvor ventilasjonen i taket i kjelleren ender opp. Min mann har planer om å bruke ett av rommene som er separert fra resten av etasjene over(du må gå ut for å komme inn igjen i etasje 2, ingen trapp etc) til saker og ting som avgir giftig gasser. Han nekter å gjøre dette utenfor huset så jaja, da får han sitte i gassene selv. Men! Jeg er usikker på om ventilasjonen i det spesifikke rommet faktisk går ut avtrekkene som er utenfor veggen eller om de vandrer opp i selve huset hvor vi og baby oppholder oss.

Samtlige av de andre ventilasjonene i huset går klart og tydelig rett ut veggene de aller korteste veiene, men i dette rommet går de ut taket i rommet og sidelengs ser det ut som, eventuelt så går de videre opp huset. Når jeg gjerne vil finne ut av før han gasser ned rommet.

Noen tips om hvordan jeg kan gjøre dette? Har fått tips allerede om å teste med røyking rett under ventilasjonen. Noe jeg ikke gjør, så noen foreslå luftrenser? Bare slik at man kan lukte på utsiden hvor slike gasser og lukter kommer ut av huset.

Anonymkode: aeeca...922

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...