Gå til innhold

Upassende oppførsel

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg var på foreldre middag med min datters klasse i går, hun er 14år.

ubderveis i middagen flytter folk på seg og en pappa jeg inne kjenner så godt setter seg ovenfor meg. Vi er ikke på hils på butikken engang, så ikke en jeg kjenner godt. Han er veldig innadvendt.

han begynner å snakke om meg og mitt kjærlighetsliv, og om jeg datet noen. Hadde hørt at jeg ble singel for noen år siden. Jeg har ikke lyst til å snakke med han om dette, da mitt datingliv er ikke noe jeg føler noen andre har noe med. Men jatter med for å ikke være frekk.

Han er litt sjokkert over at jeg ikke dater aktivt og ut av intet sier han «hva gjør du da når du ønsker pikk?». Jeg blir helt satt ut, det var så utrolig upassende. Jeg måtte heldigvis løpe til bussen da, og brukte det for grunn til å komme unna.

men måtte ringe en venninne påvei hjem da jeg faktisk syns det var ekstremt upassende å slenge ut noe sånt til meg. De andre som satt nærmest kjenner jeg heller ikke.

dette er nok bare fyllesnakk og tullball på en måte, men jeg har aldri før følt meg så «angrepet». Også på foreldretreff. Burde jeg si ifra til han som gjorde dette eller bare glemme det? Kjæresten hans var også der, men satt langt unna så hørte det ikke.

Anonymkode: 959da...a5c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Veldig upassende ja. Hadde han drukket alkohol før dette? Ikke at det er noen unnskyldning. 

Ikke gjør noe mer med dette.  La det ligge. Ikke  si noe til barna.

Anonymkode: dec8a...53d

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Veldig upassende ja. Hadde han drukket alkohol før dette? Ikke at det er noen unnskyldning. 

Ikke gjør noe mer med dette.  La det ligge. Ikke  si noe til barna.

Anonymkode: dec8a...53d

Ts her

ja han drakk alkohol, men var ikke snøvlende full ihvertfall. Men tydelig drukket bort sunn fornuft og sosiale antenner. Bare vurderer om jeg skal si noe til han eller kjæresten, om at det var ubehagelig. Så ikke det skjer igjen…..

Anonymkode: 959da...a5c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet bør du lære deg kunsten å gi faen. Det er han som bæsjer på leggen, og da bør du ikke "stir the pot" i etterkant. Det kommer ingenting godt ut av det. Noen mennesker har mindre kontroll på munnen sin med alkohol inn i bildet, og det får man gjort lite med. 

Endret av Enni
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som singel tenåringsmor vet jeg om flere andre i tillegg til meg selv som har vært utsatt for slike fedre- enkelte tilbyr seg selv i tillegg.. ( jo mer « vellykket» familie utad jo være) . bare å avvise men obs; han værste gikk inn for å mobbe min venninnes datter ut av wang og svømming etter gjentatte avisninger - tåler ikke at kvinner klarer seg selv.. møkkafolk så trå forsiktig 

Anonymkode: 867eb...f35

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville nevnt dette for konen hans.

Anonymkode: f092d...7f2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og jeg hadde ikke brydd meg. Hadde i hvert fall aldri nevnt det til noen. 

Anonymkode: 9ed96...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den rette tiden å si noe var når han faktisk sa det. Blir litt sent å komme på i etterkant at du ikke syntes noe om det. Det var skikkelig upassende og ikke noe man skal si til folk, men nå hadde jeg faktisk bare latt det være. Du får ikke gjort det usagt uansett.

Anonymkode: 0967e...fc3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hvorfor det? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Supert å lage drama når ungene skal gå sammen i flere år til. 

Ts, da vet du at han er fullstendig dust. Unngå han fremover. Ville ikke gjort noe mer. Idioter er det overalt 

Anonymkode: c6e60...cda

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke sagt noe nå - det hadde vært mye bedre å so det da det skjedde. Finn heller ut hva du vil si til han HVIS han snakker til deg igjen, du. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jada, blås opp en filleting.... 

Dette hadde jeg kun tenkt som at "jaja, han va oppegående..." også hadde jeg ikke tenkt mer på det! 

Anonymkode: 208df...338

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke sa i fra når det faktisk skjedde så er det bare å la det ligge tenker jeg.

Men nå vet du hvordan han er, så hold avstand ved neste anledning. Og gjentar det seg, får du være forberedt på å si i fra med en gang.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvorfor? Han har jo ikke tilbudt seg å ta på seg jobben, han bare spurte, selv om det var upassende.

Jeg hadde ikke brukt noe energi på det. Der og da kunne du svart at det var en privatsak, og noe du ikke diskuterte med fremmede. 

Anonymkode: 30fdd...0df

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...