AnonymBruker Skrevet 26. mars #41 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Er dette en sånn tråd der man skal skryte av hvor mange skritt man har? Det finnes andre verdier enn skritt. Man er ikke bedre enn andre selv om man har flere skritt. Anonymkode: aeafe...75d Jeg ble motivert til å ta noen grep nå når jeg ser hvor lavt jeg ligger. Hverdagsaktivitet er en stor utfordring når man har kontorjobb, bil, og hjemmekontormulighet. Og skritt er jo et fint mål på å få opp dette. Anonymkode: 45163...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars #42 Del Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 9.46): 😊 Anonymkode: bf359...105 PÅ jobben blir det ikke store greiene, 2-300 skritt eller så, kanskje 400 på en god dag? Opp fra kontorstolen og bort til bønnekvernern noen ganger om dagen, samt en tur til kantina som ligger noen meter bortenfor kontoret. Anonymkode: bbe46...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå