AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Del Skrevet 23. mars En aktiv dag gir meg ca 3000 skritt. En roilg dag ca 1500 Anonymkode: 1ce0f...ebe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Del Skrevet 23. mars 10000-12000 jobber i barnehage 😊 Anonymkode: 64d50...15b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Del Skrevet 23. mars Bor og jobber sentral i Oslo - går hver vei - så blir om lag 7000 pluss på hverdager. I helgene mindre. Søndager går jeg ikke i det hele tatt, stort sett. Anonymkode: 031e1...0d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #24 Del Skrevet 23. mars På gamlejobben var det 30k skritt per dag, liker nye jobben bedre med maks 8000. Anonymkode: fa328...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #25 Del Skrevet 23. mars Registrerer akkurat 0 skritt uansett hva jeg driver med. Bruker ikke skritteller eller noen som helst annen aktivitetsmåling. Orker ikke å ha det hengende over meg at alt skal måles og sjekkes og sammenliknes og at en eller annen jeg aldri har møtt og som har laget en app et eller annet sted i verden, gjennom denne appen skal fortelle meg om jeg har gått langt nok, hvilt lenge nok, har for høy puls eller for lavt kroppsbatteri(hva nå det er for noe). Jeg vil bare leve mitt liv i fred og ro uten å la slike apper og målinger styre livet mitt. Anonymkode: a5304...217 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #26 Del Skrevet 24. mars Jeg har ikke så mye skritt men mer bruk av kroppen enn mange med mange tusen skritt. Anonymkode: 7f0bc...5e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #27 Del Skrevet 24. mars Dersom jeg ikke aktivt går inn for å bevege meg mer: Rundt 2000. Kjører eller tar buss til jobb. Om jeg bestemmer meg for å være mer aktiv som å gå tur med kollegaer i lunsjen, løpe litt i trapper, eller har møter på et annet bygg så trekker det opp. Men på langt nær nok. De som har svart her har ikke kontorjobb, og om de har det så er de ikke særlig effektive. Jobben skjer foran PC'en. Ellers er jeg veldig aktiv, og løper rundt 50 km i uken. Men det var ikke det du spurte om. Anonymkode: 6fddc...ff1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #28 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 8.46): Hvor mange skritt registrerer du i snitt på din arbeidsdag? Anonymkode: bf359...105 Ekspander Merker at jeg begynner å bli våryr så da registrerer jeg flere skritt på jobben nå enn for bare et par uker siden. 😉 Anonymkode: a6ebf...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diskulis Skrevet 24. mars #29 Del Skrevet 24. mars Kontorjobb med mye møter, blir labert på dagtid. Sjelden mer enn 2000 skritt i arbeidstid og da går jeg aktivt inn for å lufte meg et par ganger ila dagen. Ønsker å runde 10.000 i døgnet men det går ikke hver dag. Var mye flinkere for noen år siden, da snittet jeg på mellom 15 og 20.000 daglig selv om jeg hadde nesten like stille arbeidsdag. Så jeg har blitt mye mer passiv 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #30 Del Skrevet 25. mars På vår arbeidsplass får nok de som gjør minst jobb, flest skritt. Siden vi har kontorjobb, de som er papirflyttere og stadig går "runden" fra kontor til kontor. Mens vi som sitter pal ved pulten får lite mosjon i arbeidstiden. Anonymkode: f7f5b...0d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #31 Del Skrevet 25. mars siden jeg har 90% hjemmekontor er det knapt 2000 på en god dag med mye kaffihenting på kjøkkenet.. Anonymkode: 21f43...0a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #32 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 17.32): Kanskje 20? Et par runder mellom pc og kjøleskap 😅 Anonymkode: f7f5b...0d2 Ekspander Haha.. jeg glemte hjemmekontoret i første svar. 72 skritt så langt i dag. Men tror nesten alt var en telefonsamtale der jeg ruslet litt i stua. Anonymkode: 45163...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #33 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 21.00): Registrerer akkurat 0 skritt uansett hva jeg driver med. Bruker ikke skritteller eller noen som helst annen aktivitetsmåling. Orker ikke å ha det hengende over meg at alt skal måles og sjekkes og sammenliknes og at en eller annen jeg aldri har møtt og som har laget en app et eller annet sted i verden, gjennom denne appen skal fortelle meg om jeg har gått langt nok, hvilt lenge nok, har for høy puls eller for lavt kroppsbatteri(hva nå det er for noe). Jeg vil bare leve mitt liv i fred og ro uten å la slike apper og målinger styre livet mitt. Anonymkode: a5304...217 Ekspander Hvorfor da interesse for denne tråden 🧐 Eller KG, i det hele tatt, som strengt talt handler om sammenligning og dømming. Anonymkode: 45163...c43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #34 Del Skrevet 25. mars Tja, alt fra 100 til 15 000. Alt ettersom hva jeg velger å gjøre selv. Anonymkode: 60689...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #35 Del Skrevet 25. mars 3-4 tusen, kjører mye. Anonymkode: 72782...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #36 Del Skrevet 25. mars Er dette en sånn tråd der man skal skryte av hvor mange skritt man har? Det finnes andre verdier enn skritt. Man er ikke bedre enn andre selv om man har flere skritt. Anonymkode: aeafe...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #37 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 21.17): Er dette en sånn tråd der man skal skryte av hvor mange skritt man har? Det finnes andre verdier enn skritt. Man er ikke bedre enn andre selv om man har flere skritt. Anonymkode: aeafe...75d Ekspander Hilsen sofagrisen? Anonymkode: 72782...90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillegumman Skrevet 25. mars #38 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 21.17): Er dette en sånn tråd der man skal skryte av hvor mange skritt man har? Det finnes andre verdier enn skritt. Man er ikke bedre enn andre selv om man har flere skritt. Anonymkode: aeafe...75d Ekspander Kanskje man kan bli litt motivert til å bevege seg enda mer hvis man har mulighet? Skritt er bra for kroppen, hverdagstrim er viktig! Selv jobber jeg i et omsorgsyrke og det blir fort 11 tusen skritt i løpet av en arbeidsdag, og det gjør meg ingenting og skryte litt av det 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #39 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 18.10): Rundt 20.000 er vel snittet, men travel vakt gir fort 25/30.000. Anonymkode: 01a4a...d00 Ekspander Dere som går 30000 skritt på jobben, hvordan i alle dager får dere tid til å utføre arbeidet? Dere bruker jo noen timer når du skal tråkke så innmari mye? Hva jobber dere med? Fotballspiller? Anonymkode: bc804...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 25. mars #40 Del Skrevet 25. mars 12- 15.000 skritt er vanlig. Over 20.000 på en god dag, som i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå