AnonymBruker Skrevet 23. mars #1 Del Skrevet 23. mars Har fått en solid bihulebetennelse, stått på Rinexin og Nasonex i over fire uker, uten at det hjelper noe særlig. Er ikke så tett i nesen, men har masse slim i bihulene som jeg skyller ut med saltvann flere ganger daglig. Men det som plager meg er slim som sitter fast i svelget/veggen ned fra nesen. Jeg må fysisk ta det bort - da det er så seigt og klumpete. Er det noen her som har noen tips? Har bestilt legetime, men den er ikke før om to uker😩 Står fast på allergimedisiner da jeg er allergisk. Anonymkode: 8c2c1...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars Rinexin i fire uker?? Jeg fikk ta den maks 7 dager pga sterke bivirkninger hvis man tar det over lengre tid. Og det hjalp ikke en dritt, har hatt slim baki svelget og drit i bihulene snart ett år dessverre. Avtar meget sakte. Anonymkode: d8d26...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Rinexin i fire uker?? Jeg fikk ta den maks 7 dager pga sterke bivirkninger hvis man tar det over lengre tid. Og det hjalp ikke en dritt, har hatt slim baki svelget og drit i bihulene snart ett år dessverre. Avtar meget sakte. Anonymkode: d8d26...137 En akutt sinusitt går som regel over etter 3-4 uker, men siden symptomene ikke har avtatt - så kunne det være kronisk sinusitt, derav Rinexin over denne perioden. Mange går fast på Rinexin for bihulebetennelse, selvsagt om man ikke har særlig bivirkninger. Jeg har heldigvis null bivirkninger. Anonymkode: 8c2c1...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En akutt sinusitt går som regel over etter 3-4 uker, men siden symptomene ikke har avtatt - så kunne det være kronisk sinusitt, derav Rinexin over denne perioden. Mange går fast på Rinexin for bihulebetennelse, selvsagt om man ikke har særlig bivirkninger. Jeg har heldigvis null bivirkninger. Anonymkode: 8c2c1...45c Skjønner. Håper vi blir friske snart både jeg og du. Anonymkode: d8d26...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner. Håper vi blir friske snart både jeg og du. Anonymkode: d8d26...137 Krysser fingrene🤞🏼 God bedring! Anonymkode: 8c2c1...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Krysser fingrene🤞🏼 God bedring! Anonymkode: 8c2c1...45c Takk du også! Anonymkode: d8d26...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Har fått en solid bihulebetennelse, stått på Rinexin og Nasonex i over fire uker, uten at det hjelper noe særlig. Er ikke så tett i nesen, men har masse slim i bihulene som jeg skyller ut med saltvann flere ganger daglig. Men det som plager meg er slim som sitter fast i svelget/veggen ned fra nesen. Jeg må fysisk ta det bort - da det er så seigt og klumpete. Er det noen her som har noen tips? Har bestilt legetime, men den er ikke før om to uker😩 Står fast på allergimedisiner da jeg er allergisk. Anonymkode: 8c2c1...45c Rinexin skal ikke brukes Ove r så lang tid, det kan gi hjerneblødning og det som verre er. Kom deg til lege og få hjelp der. Anonymkode: 984de...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars Det som har fungert best for meg ved bihulebetennelse, har vært damp. Jeg har dusjet i glovarmt vann, og mens jeg står i dusjen så bøyer jeg meg fremover og rett og slett snyter meg rett ned på dusj-gulvet, så har jeg også stått og harket meg som en gammel gubbe. Damp hjelper veldig mye, men det hjelper bedre å stå i dusjen, fremfor og bare dampe ansiktet over en kjele. Anonymkode: 43f6d...ce2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå