senior Skrevet 23. mars #21 Del Skrevet 23. mars Jeg kjenner folk på både 70 og 80 år som har fått seg ny kjæreste. Både damer og menn, både lange og korte, tykke og tynne . . . Blir ikke sjokkert. Bare hyggelig . . . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Del Skrevet 23. mars Nei, hadde det derimot vært en mann på 37,5 år med krøller og fregner og jobb som postbud hadde jeg gått inn i sjokktilstand Anonymkode: 7dddd...044 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Del Skrevet 23. mars Hæ? Folk får kjærester i alle aldre…. Uansett utseende osv. Anonymkode: 2bf29...3a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 24. mars #24 Del Skrevet 24. mars Nei, selvsagt ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #25 Del Skrevet 24. mars Mere sjokkert over manglende selvbilde. Har denne damen blitt kjæreste med den første og ikke beste siden det måtte lages debatt om det? Anonymkode: 2b29e...6e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #26 Del Skrevet 25. mars En gang leste jeg her inne at vi høye damer kunne bare glemme å bli sjekka opp, vi måtte slanke oss for i det hele tatt bli vurdert. Om det er dårlig selvbilde eller ei, man må ha galgenhumor, uten det taper man. Anonymkode: 97f9f...fb4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #27 Del Skrevet 29. mars Spørsmålet var helt satt på spissen. Men da er konklusjonen at de aller fleste, nesten alle får seg kjæreste så lenge de vil. Anonymkode: 97f9f...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #28 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 6.44): Er det veldig overraskende at en dame som er høy, har noen kilo ekstra og er stille/ mild av seg har fått seg ny kjæreste etter samlivsbrudd? I tillegg til å være i slutten av 30-åra, er dette mot alle odds? Anonymkode: 97f9f...fb4 Så en stille/mild høy dame i 30-åra med noen kg ekstra var det mest ekstremt forferdelige du kunne finne på for å høre om folk på KG mener at hvem som helst kan finne kjæreste...?🤔 Anonymkode: 18690...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:36 #29 Del Skrevet tirsdag kl 15:36 AnonymBruker skrev (På 29.3.2025 den 7.37): Så en stille/mild høy dame i 30-åra med noen kg ekstra var det mest ekstremt forferdelige du kunne finne på for å høre om folk på KG mener at hvem som helst kan finne kjæreste...?🤔 Anonymkode: 18690...9b5 Helt på tampen av 30-åra, var 39 da jeg ble sammen med han. Jeg fikk jo høre her på KG at jeg: Nr. 1: Var for gammel som dame til å få et nytt forhold. Nr. 2: Høyden min på 173 cm kunne gjøre utvalget av menn vanskelig og en del menn ville styrt unna. Nr.3: Det kunne bli vanskelig å få kjæreste fordi jeg er stille og litt beskjeden av meg. Så ja, det var 3 store ulemper jeg hadde i følge folk i singelforumet. Anonymkode: 97f9f...fb4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:46 #30 Del Skrevet tirsdag kl 15:46 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt på tampen av 30-åra, var 39 da jeg ble sammen med han. Jeg fikk jo høre her på KG at jeg: Nr. 1: Var for gammel som dame til å få et nytt forhold. Nr. 2: Høyden min på 173 cm kunne gjøre utvalget av menn vanskelig og en del menn ville styrt unna. Nr.3: Det kunne bli vanskelig å få kjæreste fordi jeg er stille og litt beskjeden av meg. Så ja, det var 3 store ulemper jeg hadde i følge folk i singelforumet. Anonymkode: 97f9f...fb4 Jeg er 178 høy, var 42 år, stille og sjenert, hadde flere barn fra før som jeg hadde 100 %. Ble da sammen med samboeren likevel. Anonymkode: 18690...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet tirsdag kl 15:53 #31 Del Skrevet tirsdag kl 15:53 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 6.44): Er det veldig overraskende at en dame som er høy, har noen kilo ekstra og er stille/ mild av seg har fått seg ny kjæreste etter samlivsbrudd? I tillegg til å være i slutten av 30-åra, er dette mot alle odds? Anonymkode: 97f9f...fb4 Nei? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet tirsdag kl 16:00 #32 Del Skrevet tirsdag kl 16:00 Som alltid blir jeg kun «sjokkert» over, la oss kalle det, «modningsnivået» til voksne mennesker som spør om slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå