AnonymBruker Skrevet 25. mars #21 Del Skrevet 25. mars Te- Presten skrev (27 minutter siden): Spennende! Har du muligheten til å dele referanser til forskningen? Jeg liker å lese litt om forfatterene og hva slags lignende arbeid de har gjort før. Alltid gøy å lære noe nytt om et felt som opptar meg som «entusiastisk amatør»👍🏻 Hvis du er et snev av autodidakt ville du klart å finne disse referansene selv. Latskapen i spørsmålet røper at du nok ikke er så intressert som du vil gi inntrykk av. Nok om det. Anonymkode: 37266...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Te- Presten Skrevet 25. mars #22 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du er et snev av autodidakt ville du klart å finne disse referansene selv. Latskapen i spørsmålet røper at du nok ikke er så intressert som du vil gi inntrykk av. Nok om det. Anonymkode: 37266...45c Elsker at du prøver å snu dine manglende referanser til påstandene dine, til at jeg ikke er interessert i temaet. Jeg er veldig interessert og slik jeg ser det slenger du ut noen ville påstander som du prøvet å presentere som vitenskapelig fullstendig uten dekning i referanser. Og så topper du det med «nok om det». Da kan du virkelig heller si «Jeg diktet dette opp og vil at du skal slutte å konfrontere løgnene mine». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #23 Del Skrevet 25. mars Te- Presten skrev (24 minutter siden): Elsker at du prøver å snu dine manglende referanser til påstandene dine, til at jeg ikke er interessert i temaet. Jeg er veldig interessert og slik jeg ser det slenger du ut noen ville påstander som du prøvet å presentere som vitenskapelig fullstendig uten dekning i referanser. Og så topper du det med «nok om det». Da kan du virkelig heller si «Jeg diktet dette opp og vil at du skal slutte å konfrontere løgnene mine». Unnskyld meg, men har du kontroll på hvem du svarer her? Du sammenblander ulike deltakere. Det viser bare at det jeg skrev er sant. Det jeg påpekte er hva jeg leser av folk som så lett krever av andre, men som de selv aldri gjør selv. Du stiller høyere krav til andre enn deg selv. Din etterrettlighet viser seg igjen å være svak. Det er forøvrig godt hold i de fenomen som beskriver kvinners atferd, uten at noen forøvrig påpeker noe negativt med det. Det er slik naturen er. Og vil være. Uten å generalisere så er min erfaring at jeg merker hvor hun er i syklusen, og at hun er tettere på, og mer seksuelt aggressiv, når hun har eggløsning. Nyter det hvert sekund. Hvem elsker ikke sin hore og madonna. Anonymkode: 37266...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. mars #24 Del Skrevet 25. mars Jeg har aldri følt på det jeg. Er jeg i et forhold, så er det kun han jeg har fokus på og lyst på. Andre menn er uinteressant, også når jeg har eggløsning/mensen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #25 Del Skrevet 25. mars Mardina skrev (1 time siden): Jeg har aldri følt på det jeg. Er jeg i et forhold, så er det kun han jeg har fokus på og lyst på. Andre menn er uinteressant, også når jeg har eggløsning/mensen. Kult om du beskriver din mann, så kan det være svar i seg selv hvorfor. Anonymkode: 37266...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 25. mars #26 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kult om du beskriver din mann, så kan det være svar i seg selv hvorfor. Anonymkode: 37266...45c Hvor skrev jeg at jeg er gift? Det er jeg ikke. Svaret mitt er fortsatt det samme. Jeg er 100 % trofast mot den jeg er sammen med 😊 Og da er andre menn uinteressant 😊 Som jeg altså skrev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #27 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 8.10): Jepp, veldig rart. Det er mye mer på to ben som plutselig får potensiale rundt eggløsning 😅 Anonymkode: f3ff7...8b4 Å herre lord, her leste jeg feil og blei litt kvalm 😅😅😅😅 Trodde du skrev: "Det er mye mer ENN på to ben som plutselig får potensiale rundt eggløsning" Anonymkode: 68122...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 08:18 #28 Del Skrevet lørdag kl 08:18 Jeg sluttet på p-piller når jeg var 35, hadde gått på det siden jeg var 15 og fikk meg litt av et sjokk, 40 nå. For det første gikk jeg fra å være helt apatisk mtp sex til å elske det. Oppdaget også at jeg blir helt idiot når jeg har eggløsning. Har kjæreste og når jeg har eggløsning har jeg mest lyst til å ta en pause fra voksenlivet i noen dager for å ha sex med han. Hvordan jeg vet at jeg har eggløsning? Plutselig blir alle menn aktuelle sexpartnere. Klarer heldigvis å styre meg og ta det ut på hjemmebane. Er nesten litt plagsomt, men samtidig fint når man får utløp for det🫣 Anonymkode: c5b9b...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:19 #29 Del Skrevet lørdag kl 16:19 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 1.31): Lang historie kort - har vært sammen med nåværende mann i 15 år, vi har barn og et fint liv sammen, så jeg er på ingen måte på leting etter noen nye. Har de siste 8 årene (siden forrige svangerskap) gått på p-piller, så er ikke vant til å kjenne på min egentlige syklus. Vi ønsker nå et barn til og jeg har derfor sluttet på prevensjon Det jeg imidlertid synes er veldig merkelig er at jeg hver mnd. i tiden rundt eggløsning plutselig ser tiltrekkende menn over alt. Litt sånn «har lyst til å kaste meg over han bak meg i køen på Kiwi» følelse🫣 Selv om det er hyggelig at menn plutselig blir 10 ganger mer tiltrekkende synes jeg følelsen er så merkelig.. er det vanlig å bli så «opptatt» av det motsatte kjønn, andre enn partneren, rundt eggløsning!? Virker som kroppen planlegger å forplante seg uten at jeg selv ønsker å faktisk gjøre han stakkaren på Kiwi far til mitt barn😂 Anonymkode: fa417...107 Veldig rart, i alle tråder bl.a. på Reddit, benekter kvinner dette. Bestem dere for hva som er sant, dere skaper bare forvirring. Anonymkode: 2e9d0...a12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 16:20 #30 Del Skrevet lørdag kl 16:20 Mardina skrev (På 25.3.2025 den 20.33): Jeg har aldri følt på det jeg. Ja, dette er hva jeg har pleid å lese. Anonymkode: 2e9d0...a12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå