AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Babyen min hater bilstolen, gråter for full hals med mindre bilen er i bevegelse. Også når h*n er i vogna så må vogna være i bevegelse ellers blir det hyl skrik. Kan heller ikke la h*n sove i vogna på utsiden av huset, fordi den må være i bevegelse for at h*n skal sove ellers våkner h*n og gråter. Har dere noen tips til at h*n kan bli mer glad i bilstol og vogn? Tenker å investere i en sleeptroller til vogna, Er det verdt det? Babyen min er over 2 måneder. Vil h*n vokse seg til å like det? Anonymkode: 23fdd...7cb
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Hvorfor takler ikke babyer at det står stille? Anonymkode: b24f6...1c8
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvorfor takler ikke babyer at det står stille? Anonymkode: b24f6...1c8 Jeg snakker om i bilstolen og vogna. Ikke om babyen min takler å ligge stille eller ikke ellers. Anonymkode: 23fdd...7cb
AnonymBruker Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Er nok ikke så uvanlig 🫣 Men har du sjekket at det er riktig helning på bilstolen? er det sånn når babyen skal sove i sengen også, eller bare i vogn og bil? Anonymkode: a7ffd...31b
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Babyen min hater bilstolen, gråter for full hals med mindre bilen er i bevegelse. Også når h*n er i vogna så må vogna være i bevegelse ellers blir det hyl skrik. Kan heller ikke la h*n sove i vogna på utsiden av huset, fordi den må være i bevegelse for at h*n skal sove ellers våkner h*n og gråter. Har dere noen tips til at h*n kan bli mer glad i bilstol og vogn? Tenker å investere i en sleeptroller til vogna, Er det verdt det? Babyen min er over 2 måneder. Vil h*n vokse seg til å like det? Anonymkode: 23fdd...7cb Babyer kan ha klaustrofobi, når det blir for trangt rundt dem. Anonymkode: f7426...0c6
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars Helt vanlig, og din vokser det kanskje snart av seg. Min er ett år og liker fortsatt ikke å sitte stille i vogna. Anonymkode: 60bb6...b72
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er nok ikke så uvanlig 🫣 Men har du sjekket at det er riktig helning på bilstolen? er det sånn når babyen skal sove i sengen også, eller bare i vogn og bil? Anonymkode: a7ffd...31b Ja er riktig helning! Og nei baby er ikke sånn når den sover i sengen. Anonymkode: 23fdd...7cb
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Skrevet 23. mars Vi har en sånn. Er snart 5 år og klager fortsatt om vi stanser for rødt lys, det er kø eller kjører et sted med lav fartsgrense. Er generelt en utålmodig type. Anonymkode: ac4e5...048
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars Babyer er mysterier altså. Vi har og ei som blir sur i bilstol, men ikke så ille at det ikke er til å overleve. Så ang bilstol har jeg dessverre ingen tips. Hun trives i vogna, men har tidvis også behov for bevegelse. Vi kjøpte en sleepy troll, og følte det hjalp litt. Vi har stor og tung vogn (emmaljunga) og den beveger vogna greit, men av og til kan hun trenge litt mer bevegelse for å sovne enn det sleepytroll kan gi. Så vi vugger vogna til hun har sovna, for så å slå på sleepytroll. Da fungerer det veldig bra! Vil anbefale å sjekke finn, er mange sleepy troll som ligger ute for salg etter at folk har funnet ut at det ikke passer for deres barn. Anonymkode: d623b...1b6 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Babyer er mysterier altså. Vi har og ei som blir sur i bilstol, men ikke så ille at det ikke er til å overleve. Så ang bilstol har jeg dessverre ingen tips. Hun trives i vogna, men har tidvis også behov for bevegelse. Vi kjøpte en sleepy troll, og følte det hjalp litt. Vi har stor og tung vogn (emmaljunga) og den beveger vogna greit, men av og til kan hun trenge litt mer bevegelse for å sovne enn det sleepytroll kan gi. Så vi vugger vogna til hun har sovna, for så å slå på sleepytroll. Da fungerer det veldig bra! Vil anbefale å sjekke finn, er mange sleepy troll som ligger ute for salg etter at folk har funnet ut at det ikke passer for deres barn. Anonymkode: d623b...1b6 Ja virkelig å haha. Jeg skal prøve sleepytroll, jeg leier en her jeg bor for en uke, skal hente den i morgen. Så ser jeg om det funker før jeg kjøper eventuelt. Anonymkode: 23fdd...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå