AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars På tinder dates eller andre former for dating her. Kan dere forklare hva du mener med det? Er det slik at når dere møtes så har han ingen sosiale antenner og prater på innpust om seg selv, og "glemmer" at du er der? Eller? Anonymkode: 2def4...568
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars For min del er det vel ofte at jeg spør for å være høflig, og ber om mer detaljer i historien for å lytte aktivt. Det betyr ikke at jeg er så forbanna interessert i alt, men at jeg ikke il ha det stille, og vil vise at jeg lytter og bryr meg. Har veldig sjeldent fått andre spørsmål tilbake enn "du da". Og det er sjeldent. Og etterpå har noen the nerve til å kalle dating "jobbintervju"... ja, det blir det jo når bare én spør og er interessert i den andre 🫠 Anonymkode: dbe45...c2b 8 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Jeg tror en del menn tror at de må imponere damer med ting de har oppnådd og klarer. Bombe, jeg som dame liker også veldig godt å snakke om alt jeg kan og hva jeg har oppnådd i livet. Anonymkode: 48fc8...8e6 4
Helene1982 Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Jeg tror de fleste liker at daten er interessert i å bli kjent med deg som person. Jeg tror dette gjelder både menn og kvinner, og at av og til er det lettere å prate enn å lytte i en litt spent setting, som dating ofte er. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars At de sjeldent stiller spørsmål tilbake, men bare prater om seg selv. Anonymkode: d3ae2...9ff 3
Gaia Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Jeg har opplevd begge deler. Noen ganger går samtalen så tregt at han sikkert føler det som et intervju, fordi han ikke evner å fortelle noe på eget initiativ. Hvis jeg ikke spør om ting, går samtalen i stå. Andre ganger kommer jeg nesten ikke til orde. Det trenger ikke å nødvendigvis å handle om at fyren er breial, men at han kan være usikker på seg selv og vil holde samtalen i gang uten pinlige pauser. 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars Kvinner tror det er høflig å late som at det du sier er interessant. Som man er det din jobb å vite om hun faktisk syntes det er interessant eller ikke. Anonymkode: 86f61...6b3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Skrevet 25. mars Møtte selv en mann som bare snakket om seg selv nesten ikke nyskjerrig på meg, men han var det, men mest handlet om han. Anonymkode: 505bd...fd1 1
Hinkelpinkel Skrevet 27. mars #9 Skrevet 27. mars Min ex var narsissist (ikke noe jeg bare sier), han snakket kun om seg selv og spurte aldri noe om meg, min jobb, min familie eller liv generelt. I begynnelsen tenkte jeg det var fordi han var nervøs eller manglet noen sosiale antenner. Han var veldig opptatt av å fortelle om alt det «gode» han hadde gjort, at alle likte han, alle skrøt av han osv. Jeg kunne ringe han og han snakket uavbrutt i en halvtime om hva han hadde gjort den dagen for så å ende samtalen uten å ha spurt meg et eneste spørsmål. Nå, i etterkant, skjønner jeg jo hvorfor han var slik men jeg har blitt veldig var på det. Snakker jeg med en mann som er veldig opptatt av å fortelle om seg selv blir jeg skremt og dropper de. Jeg ble jo litt ødelagt av å være med én narsissistisk mann og nå går det nok ut over andre som kanskje bare er litt nervøse. Og det er jo veldig dumt. Men jeg er livredd for å ende i et slikt forhold igjen. Det finnes ikke noe verre. 😢 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå