AnonymBruker Skrevet 23. mars #21 Skrevet 23. mars Klarer hun å holde en bok eller et lesebrett? Kanskje lurest å kjøpe lydbøker? Ville kanskje i din situasjon kjøpt en god og myk joggedress eller pysj 🙂 Anonymkode: b7464...2f4
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Skrevet 23. mars Tusen takk for så mange gode tips! Anonymkode: 35d6e...240 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #23 Skrevet 23. mars Myke, tykke sokker, pledd, noen poser med iste pulver eller annen drikke. Anonymkode: 8cbbe...e46
AnonymBruker Skrevet 4. april #24 Skrevet 4. april Nå har jeg (forfatter av HI) snakket med moren til denne jenta, og neglsettet det ble tipset om falt veldig i smak som forslag hos mor. https://www.blivakker.no/product/3260545 Anonymkode: 35d6e...240 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #25 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 16.12): Puslespill er vel for barnehagebarn og bestemødre? Hva med abonnement på Viaplay eller Disney plus, om hun ikke har? I to mnd, da. Anonymkode: 19603...76d Det er mange ungdom og unge voksne og voksne som pusler AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 17.06): Skal folk ha gaver for at de er syke også nå? Hva blir det neste? Gave for å stå opp om morran? Anonymkode: 24f0b...47a Slutt opp a. Anonymkode: a6af6...576 3
AnonymBruker Skrevet 4. april #26 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 16.12): Puslespill er vel for barnehagebarn og bestemødre? Hva med abonnement på Viaplay eller Disney plus, om hun ikke har? I to mnd, da. Anonymkode: 19603...76d Om du tror dette må du ha levd under en sten de siste årene. Anonymkode: d0350...b89 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #27 Skrevet 4. april Da datteren til en kollega ble ryggoperert i fjor (som fjortenåring, det er kanskje da man gjør sånne operasjoner?) lånte vi bort alt vi hadde av tomannsbrettspill så hun og den som var sammen med henne kunne spille sammen. Carcassonne og splendor var spesielt populære. Anonymkode: d8367...a4c 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. april #28 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 17.06): Skal folk ha gaver for at de er syke også nå? Hva blir det neste? Gave for å stå opp om morran? Anonymkode: 24f0b...47a Krenkegave til surmagete folk på internettforum er det nyeste. Hva ønsker du deg? Anonymkode: f8c4c...503 2 1
Kjetil E Skrevet 4. april #29 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 23.01): Datteren til en god venninne skal gjennomgå en stor ryggoperasjon. Operasjonen vil føre til en ganske lang og potensiell smertefull rekonvalisensperiode over flere uker der hun ikke kan bevege seg som vanlig. Tid for operasjonen er ikke spikret, men kanskje i juni, og det vil dermed påvirke vanlige sommerferieaktiviteter som svømming, hesteriding og egentlig alle andre uteaktiviteter som jeg vet hun elsker. Heller ikke å være sammen venner på svømming. Det blir vanskelig å bevege seg de første ukene med andre ord. Jeg er "bare" en venninne til moren, men ønsker å finne noe som kan hjelpe henne å ha positive tanker i en periode jeg tenker kommer til å bli kjip. Moren er en god venninne for meg. Jeg ønsker tips til gaver til en høy (og slank) jente, ca. 176 cm. Hun er sportslig vanligvis (når hun er frisk) . Hun viser interesse for bøker (har lest alt av Harry Potter - noen tips til gode fantasy-bøker?). Og ellers ellers en hun jo en vanlig ungdom som sikkert liker merker som trender. Må legge til at jeg er gutte-mamma, så her føler jeg meg på tynn is. Her er det jeg har tenkt foreløpig, men hvis noen har tips, enten konkrete etter andre takker jeg ja til det Max 1000 kroner? - Pysj (noen merker som trender?) - Neglesett? - Noen klær som trender? -Puslespill ( Hva tenker dere om det? Ikke lett å sitte oppe og pusle med ryggen?) - Hvilke konkrete bøker? Anonymkode: 35d6e...240 Hvis hun likte Harry Potter, hva med bøkene om Percey Jackson. Minner en del om HP men og ulikheter. Mens HP var trollmann så er PJ halvt gresk gud. Men likte hun HP tror jeg og hun vil like PJ.
AnonymBruker Skrevet 4. april #30 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå har jeg (forfatter av HI) snakket med moren til denne jenta, og neglsettet det ble tipset om falt veldig i smak som forslag hos mor. https://www.blivakker.no/product/3260545 Anonymkode: 35d6e...240 Så bra at dere har funnet noe som kan passe! Det er skikkelig kjipt å være sengeliggende, så alt som kan støtte psykisk velvære er jo en bonus. Selv vurderte jeg kurs i langeleik da det plutselig kom opp i feeden min i en periode jeg etter operasjon ikke fikk løfte hender og armer høyere enn brystet. Så håndarbeid som tidligere er foreslått er gull, samme med feks musikk som kan lages i liggende stilling. Anonymkode: 790d0...90a 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. april #31 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 17.06): Skal folk ha gaver for at de er syke også nå? Hva blir det neste? Gave for å stå opp om morran? Anonymkode: 24f0b...47a Ja. når aktive tenåringer trenger en fuckings ryggoperasjon så skal de faen meg ha en gave. Skjønner du ikke hvor jævlig det er å måtte gå gjennom slike ting, spesielt når man er ung og alle andre løper rundt friske og raske og så blir man selv liggende i ukesvis. Store deler av tiden er venner på skolen og gjøre andre ting men hun ligger der... Skulle da bare mangle at alt fra foreldre til venner stiller opp, om det er med gave. sosialt samvær eller begge deler. Anonymkode: 5ab48...0d5 6
AnonymBruker Skrevet 4. april #32 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 17.06): Skal folk ha gaver for at de er syke også nå? Hva blir det neste? Gave for å stå opp om morran? Anonymkode: 24f0b...47a Belønningsgenerasjon Anonymkode: b5cf2...897
AnonymBruker Skrevet 4. april #33 Skrevet 4. april Det kommer jo velge ann på hva hun liker For eks bøker, godteri, spill, påske quiz, pyjamas Anonymkode: a3fa7...a8d
AnonymBruker Skrevet 4. april #34 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Ja. når aktive tenåringer trenger en fuckings ryggoperasjon så skal de faen meg ha en gave. Skjønner du ikke hvor jævlig det er å måtte gå gjennom slike ting, spesielt når man er ung og alle andre løper rundt friske og raske og så blir man selv liggende i ukesvis. Store deler av tiden er venner på skolen og gjøre andre ting men hun ligger der... Skulle da bare mangle at alt fra foreldre til venner stiller opp, om det er med gave. sosialt samvær eller begge deler. Anonymkode: 5ab48...0d5 Når man blir liggende så lenge bør man prøve og bevege seg noe så man ikke får blodpropp Anonymkode: a3fa7...a8d
minister-mio Skrevet 4. april #35 Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Det kommer jo velge ann på hva hun liker For eks bøker, godteri, spill, påske quiz, pyjamas Anonymkode: a3fa7...a8d I juni? 😉
AnonymBruker Skrevet 5. april #36 Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 23.01): Datteren til en god venninne skal gjennomgå en stor ryggoperasjon. Operasjonen vil føre til en ganske lang og potensiell smertefull rekonvalisensperiode over flere uker der hun ikke kan bevege seg som vanlig. Tid for operasjonen er ikke spikret, men kanskje i juni, og det vil dermed påvirke vanlige sommerferieaktiviteter som svømming, hesteriding og egentlig alle andre uteaktiviteter som jeg vet hun elsker. Heller ikke å være sammen venner på svømming. Det blir vanskelig å bevege seg de første ukene med andre ord. Jeg er "bare" en venninne til moren, men ønsker å finne noe som kan hjelpe henne å ha positive tanker i en periode jeg tenker kommer til å bli kjip. Moren er en god venninne for meg. Jeg ønsker tips til gaver til en høy (og slank) jente, ca. 176 cm. Hun er sportslig vanligvis (når hun er frisk) . Hun viser interesse for bøker (har lest alt av Harry Potter - noen tips til gode fantasy-bøker?). Og ellers ellers en hun jo en vanlig ungdom som sikkert liker merker som trender. Må legge til at jeg er gutte-mamma, så her føler jeg meg på tynn is. Her er det jeg har tenkt foreløpig, men hvis noen har tips, enten konkrete etter andre takker jeg ja til det Max 1000 kroner? - Pysj (noen merker som trender?) - Neglesett? - Noen klær som trender? -Puslespill ( Hva tenker dere om det? Ikke lett å sitte oppe og pusle med ryggen?) - Hvilke konkrete bøker? Anonymkode: 35d6e...240 Hunger games bokserien - akkurat kommet en siste. Tror ikke den er oversatt til norsk enda da, men det gjør nok ingenting. Anonymkode: 8d6ee...e84
AnonymBruker Skrevet 6. april #37 Skrevet 6. april Noe som IKKE foregår på en skjerm, for er man sengeliggende blir det så mye skjerm at man blir firkantet i øynene og hjernen smelter😅 Håndarbeid er kjempebra. Flette armbånd. Liten håndvev. Brodere. Sy liten sminkepung. Hekle clutch. Strikke lue. Perle armbånd. Ting som er enkle å legge raskt bort om man får mye smerter og ikke orker mer. Anonymkode: f31c2...3af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå