AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Er det kun håndveske+maks en plastpose eller? Anonymkode: 9e371...387
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Er vel nesten ikke ok med plastpose men det går sikkert Anonymkode: 4fd65...f3c
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Veske pluss en liten handlepose vil jeg tro går greit? Anonymkode: 42a04...819
Hareena Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Cabin baggage: Personal item (max. 40x30x15 cm and 8 kg in total) https://www.wideroe.no/en/fly-with-us/ticket-types Google+Widerøe.no
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Hareena skrev (7 minutter siden): Cabin baggage: Personal item (max. 40x30x15 cm and 8 kg in total) https://www.wideroe.no/en/fly-with-us/ticket-types Google+Widerøe.no Nei det var tidligere med de gamle billett typene Ts Anonymkode: 9e371...387
Hensatt Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei det var tidligere med de gamle billett typene Ts Anonymkode: 9e371...387 Det er uten håndbagasjen. Kun liten veske (40x30x15 cm) Står klart og tydelig på nettsiden og under billettinfo: Mini-billetter Reiser du i Mini inkluderer billetten kun en liten veske (40x30x15 cm). Ønsker å legge til ekstra håndbagasje, kan du gjøre dette i Mine Reiser. 1
KjerstiT Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Du kan ta med deg en liten veske. Max 40x30x15 cm. Ingen annen håndbagasje.
Hareena Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nei det var tidligere med de gamle billett typene Ts Anonymkode: 9e371...387 Du mener informasjonen som flyselskapet har lagt ut på egne nettsider er feil, ja da beklager jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Hensatt skrev (14 minutter siden): Det er uten håndbagasjen. Kun liten veske (40x30x15 cm) Står klart og tydelig på nettsiden og under billettinfo: Mini-billetter Reiser du i Mini inkluderer billetten kun en liten veske (40x30x15 cm). Ønsker å legge til ekstra håndbagasje, kan du gjøre dette i Mine Reiser. Ok, da misforstod jeg og tenkte på en liten koffert man kan legge opp i hyllen, men det er altså en mindre bag Ts Anonymkode: 9e371...387
Hensatt Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, da misforstod jeg og tenkte på en liten koffert man kan legge opp i hyllen, men det er altså en mindre bag Ts Anonymkode: 9e371...387 Det du tenker på er håndbagasje. Med Mini-billett må man betale for håndbagasje i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Hareena skrev (36 minutter siden): Cabin baggage: Personal item (max. 40x30x15 cm and 8 kg in total) https://www.wideroe.no/en/fly-with-us/ticket-types Google+Widerøe.no Lurer på åssen en får stappa 8kg nedi de målene hehe Anonymkode: 4fd65...f3c 1
Hareena Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Lurer på åssen en får stappa 8kg nedi de målene hehe Anonymkode: 4fd65...f3c Blybelte når du skal dykke på Tautraryggen?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars Hareena skrev (6 minutter siden): Blybelte når du skal dykke på Tautraryggen? Ja må være det de har tenkt 😂 Anonymkode: 4fd65...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå