AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Det er ett gammelt stygt gulv. Ville du kalt gulvet f.eks. i hvit. Eller leid inn slipe maskin. Hva er smartest? Anonymkode: b74c3...34f
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Er det parkett? Du kan prøve Trestjerner Gulvlakk Colour. Det krever ikke så mye arbeid, og det er rimelig. https://www.trestjerner.no/produkter/trestjerner-gulvlakk-color/ Anonymkode: 3cf60...b52
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Gulvet er veldig stygt. Med store stygge riper flere steder. De i butikken mente det ville synes i igjennom hvis jeg velger gulv lakk. Det vil ikke dekke det stygge gulvet. Anonymkode: b74c3...34f
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Jeg ville slipt ned, blir som nytt igjen. Anonymkode: a793b...13d
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det parkett? Du kan prøve Trestjerner Gulvlakk Colour. Det krever ikke så mye arbeid, og det er rimelig. https://www.trestjerner.no/produkter/trestjerner-gulvlakk-color/ Anonymkode: 3cf60...b52 Det krever jo en del arbeid, da man må ha fagfolk til å slipe først? Anonymkode: 7b2b2...886
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er ett gammelt stygt gulv. Ville du kalt gulvet f.eks. i hvit. Eller leid inn slipe maskin. Hva er smartest? Anonymkode: b74c3...34f Hva gulv har du? Anonymkode: 7b2b2...886
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Slip ned og lakker. Men ikke bry deg med å leie slipemaskin. Få et firma til å gjøre hele jobben. De gjør det mye raskere enn du klarer selv, og det blir godt resultat. Koster ikke ille mye, heller. Anonymkode: c0b7a...21c 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er ett gammelt stygt gulv. Ville du kalt gulvet f.eks. i hvit. Eller leid inn slipe maskin. Hva er smartest? Anonymkode: b74c3...34f Mener du malt gulvet f.eks. i hvitt? Jeg har en gang bodd med hvitt gulv, og sagt aldri mer. Alt synes, du blir gal av å gå og blokke rusk. Anonymkode: b1af5...2cd
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars Er de heltre og kan slipes, så gjør det. Ikke lei maskin selv, du kommer til å bruke enormt med tid på det og blir fort like dyrt omtrent fordi du må leie maskiner i evigheter. Få inn proffe så er det gjort på noen dager. Anonymkode: a918a...79c 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars Først bør du finne ut om gulvet faktisk kan slipes. Få en til å komme på befaring for vurdering, og be evnt om et pristilbud. Prismeessig vil du komme langt rimeligere ut av det ved å male selv, men om det blir like bra tviler jeg på. Syns personlig ikke at malte gulv i oppholdsrom er fint. Dra innom Fargerike e.l for å bli satt i kontakt med fagfolk, og ta det derfra. Anonymkode: c1bf8...d83
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Skrevet 23. mars Ville helt klart fått gulvene slipt dersom de er av heltre og tåler det, og hvis du ellers er fornøyd med dem (utover at de er slitt). Anonymkode: a6b4f...213
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Skrevet 23. mars Huff, ikke mal dem. Det er ikke pent (synes jeg), glatt blir de også.. ville fått de slipt ned, eller lagt laminat over. Har du først malt tregulvet så er det nærmest umulig å få de fin igjen ved å fjerne malingen. Lettere å rive opp et laminatgulv da Anonymkode: 86ce7...de5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå