Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg levde med en sånn mann i 8 år. Jeg hadde så og si ingenting jeg skulle sagt når det kom frem til valg av hus og bruk av tiden som familie. Han er den største kverulanten jeg vet om! Jeg er så lykkelig at jeg kom meg bort fra han. Både jeg og barna har det så mye bedre uten å bo sammen med han! Det er en befrielse å styre over livet mitt selv.

Anonymkode: 5fbef...bd5

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 15.47):

TS her igjen.

Må han virkelig være psykopat om han gjør slike ting?

Han virker veldig omsorgsfull og beskyttende og han hører på meg og slikt, men syns det er rart at han liksom må "godkjenne" mine ønsker. Han gjør også ting helt på tvers av ønsker jeg har uttrykt av og til. Det her er jo på en måte normalt at noenganger så får den ene det slik de vil og andre ganger så får den andre det, men det som er spesielt med han er at det er han som skal bestemme når jeg får mine ønsker oppfylt!

Anonymkode: d10c7...ae4

Snakk med ham om dine ekte, ærlige tanker, forklar følelsene dine rundt dette. Kanskje prøv å høre hans side også, mtp hvorfor han er slik og en eventuell løsning. Dersom han ikke respekterer deg og ikke bryr seg om det du har å si, så er det bare å forlate ham.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 15.47):

TS her igjen.

Må han virkelig være psykopat om han gjør slike ting?

Han virker veldig omsorgsfull og beskyttende og han hører på meg og slikt, men syns det er rart at han liksom må "godkjenne" mine ønsker. Han gjør også ting helt på tvers av ønsker jeg har uttrykt av og til. Det her er jo på en måte normalt at noenganger så får den ene det slik de vil og andre ganger så får den andre det, men det som er spesielt med han er at det er han som skal bestemme når jeg får mine ønsker oppfylt!

Han kontrollerer deg og du er i ferd med å miste deg selv når du skriver det der.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 19.14):

Jeg får det også som jeg vil, men om han er uenig med meg, så bruker han ren makt for at jeg skal gjøre det slik han har bestemt at det skal være. Han lager rett og slett bråk om jeg ikke gjør det han har bestemt. Samtidig er han veldig myk mot meg også, bare at han skal alltid bestemme, selvom det ikke trenger å være han som får viljen sin.  Ts her. 

Du sitter her og forsvarer ham, så hva er poenget med å opprette tråden?

Nei, det er ikke normalt å ha det slik. Ja, han er "myk mot deg" når han får viljen sin, men når du forsøker å si imot ham bruker han "ren makt" for at du skal føye deg.

Dette hadde ikke gått med meg... Kjenner jeg blir irritert bare over å lese innleggene til TS.

Anonymkode: bc7fe...ec2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du sitter her og forsvarer ham, så hva er poenget med å opprette tråden?

Nei, det er ikke normalt å ha det slik. Ja, han er "myk mot deg" når han får viljen sin, men når du forsøker å si imot ham bruker han "ren makt" for at du skal føye deg.

Dette hadde ikke gått med meg... Kjenner jeg blir irritert bare over å lese innleggene til TS.

Anonymkode: bc7fe...ec2

Enig!

Hvis du fortsetter forholdet går du med åpne øyne inn i et helvete du kommer du å angre bittert for.

Anonymkode: 10b64...058

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...