AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Hva gjør man med dominerende kjæreste som oppfører seg som om han bestemmer om jeg skal få ønsker innfridd eller ikke? Ofte får jeg det, men det er liksom han som har siste ordet og han oppfører seg om om han må gi meg lov til å få det som jeg vil, mens det jo egentlig er meg som selv bestemmer hva jeg gjør med livet mitt.,, Anonymkode: d10c7...ae4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Hva man gjør? Man blir singel👍🏻 Anonymkode: 902a1...182 10 1 10
Trolltunge Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Om du ikke trives med dette, eller ham, er det best å gå videre. Jeg vil kalle slikt blodrødt flagg. 5 5
Gaia Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Her er det ikke bare røde flagg, men flagg med en hel masse farger. Løp! 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Jeg har vært sammen med sånne, kalles psykopater. Kjempestort 🚩. Du må gå. En person som vil eie deg som om du var en ting eller en slave, er en farlig person. Han vil kontrollere deg og det kan være farlig. Regner med det ikke er det eneste tvilsomme/🚩 han gjør. Anonymkode: 32173...337 3 5
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars TS her igjen. Må han virkelig være psykopat om han gjør slike ting? Han virker veldig omsorgsfull og beskyttende og han hører på meg og slikt, men syns det er rart at han liksom må "godkjenne" mine ønsker. Han gjør også ting helt på tvers av ønsker jeg har uttrykt av og til. Det her er jo på en måte normalt at noenganger så får den ene det slik de vil og andre ganger så får den andre det, men det som er spesielt med han er at det er han som skal bestemme når jeg får mine ønsker oppfylt! Anonymkode: d10c7...ae4
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS her igjen. Må han virkelig være psykopat om han gjør slike ting? Han virker veldig omsorgsfull og beskyttende og han hører på meg og slikt, men syns det er rart at han liksom må "godkjenne" mine ønsker. Han gjør også ting helt på tvers av ønsker jeg har uttrykt av og til. Det her er jo på en måte normalt at noenganger så får den ene det slik de vil og andre ganger så får den andre det, men det som er spesielt med han er at det er han som skal bestemme når jeg får mine ønsker oppfylt! Anonymkode: d10c7...ae4 Kan du gi noen eksempler på hva han må godkjenne? Noen er egenrådige, og evner ikke kompromiss uten at det betyr at de prøver å kontrollere deg. Dersom det er noe som ikke angår han, som at du skal ut på kino med en venninne, så er det kontroll. Er det derimot at han alltid skal ha siste ordet på hvor sofaen skal stå, eller hvor dere skal spise middag osv, så handler det nok mest om liten evne til å inngå kompromiss. Anonymkode: 501e2...8df
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): TS her igjen. Må han virkelig være psykopat om han gjør slike ting? Han virker veldig omsorgsfull og beskyttende og han hører på meg og slikt, men syns det er rart at han liksom må "godkjenne" mine ønsker. Han gjør også ting helt på tvers av ønsker jeg har uttrykt av og til. Det her er jo på en måte normalt at noenganger så får den ene det slik de vil og andre ganger så får den andre det, men det som er spesielt med han er at det er han som skal bestemme når jeg får mine ønsker oppfylt! Anonymkode: d10c7...ae4 Hva slags ønsker? Trenger et par eksempler. Anonymkode: 7a40c...bc7
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hva gjør man med dominerende kjæreste som oppfører seg som om han bestemmer om jeg skal få ønsker innfridd eller ikke? Ofte får jeg det, men det er liksom han som har siste ordet og han oppfører seg om om han må gi meg lov til å få det som jeg vil, mens det jo egentlig er meg som selv bestemmer hva jeg gjør med livet mitt.,, Anonymkode: d10c7...ae4 I 93 av 100 slike tilfeller så velger kvinnen likevel å bli i forholdet. Jeg tror det har en sammenheng med at de da kan opprette et innlegg på kvinneguiden og klage på mannen for å få støtte og sympati. De fortsetter likevel forholdet etter at de har fått støtte for at han er psykopat og narsissist. Du skriver ikke hva du ønsker å bestemme i livet ditt, kanskje du kan gjengi noen eksempler? Anonymkode: e1849...836 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): I 93 av 100 slike tilfeller så velger kvinnen likevel å bli i forholdet. Jeg tror det har en sammenheng med at de da kan opprette et innlegg på kvinneguiden og klage på mannen for å få støtte og sympati. De fortsetter likevel forholdet etter at de har fått støtte for at han er psykopat og narsissist. Du skriver ikke hva du ønsker å bestemme i livet ditt, kanskje du kan gjengi noen eksempler? Anonymkode: e1849...836 Du tror kvinner blir i kontrollerende relasjoner slik at de kan klage om det på kvinneguiden? Av alle motivasjoner jeg har lest om må dette være den rareste. Anonymkode: fdd51...2d1 5 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): TS her igjen. Må han virkelig være psykopat om han gjør slike ting? Han virker veldig omsorgsfull og beskyttende og han hører på meg og slikt, men syns det er rart at han liksom må "godkjenne" mine ønsker. Han gjør også ting helt på tvers av ønsker jeg har uttrykt av og til. Det her er jo på en måte normalt at noenganger så får den ene det slik de vil og andre ganger så får den andre det, men det som er spesielt med han er at det er han som skal bestemme når jeg får mine ønsker oppfylt! Anonymkode: d10c7...ae4 Nei. Han kan ikke det. Han kan tro det, men du skal ikke finne deg i deg og du skal konfrontere. Nei, han trenger ikke være psykopat, men mennesker som vil ha alt på skal sin måte, er dominerende, og det er ikke et bra trekk i relasjoner. Hva er det han bestemmer og hvordan foregår disse samtalene der han skal bestemme til slutt? Anonymkode: 3ef31...450
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (21 minutter siden): I 93 av 100 slike tilfeller så velger kvinnen likevel å bli i forholdet. Jeg tror det har en sammenheng med at de da kan opprette et innlegg på kvinneguiden og klage på mannen for å få støtte og sympati. De fortsetter likevel forholdet etter at de har fått støtte for at han er psykopat og narsissist. Du skriver ikke hva du ønsker å bestemme i livet ditt, kanskje du kan gjengi noen eksempler? Anonymkode: e1849...836 Det er det dummeste jeg har hørt. Mennesker som lever med dominerende mennesker, sliter ofte med å hevde seg. Dw er ofte unge (mer usikre) eller har hatt en oppvekst der deres følelser ikke er blitt tatt hensyn til, men de har måttet ta hensyn til andres, feks. foreldrenes. Det gjelder kvinner og menn. Anonymkode: 3ef31...450 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #13 Skrevet 23. mars Jeg får det også som jeg vil, men om han er uenig med meg, så bruker han ren makt for at jeg skal gjøre det slik han har bestemt at det skal være. Han lager rett og slett bråk om jeg ikke gjør det han har bestemt. Samtidig er han veldig myk mot meg også, bare at han skal alltid bestemme, selvom det ikke trenger å være han som får viljen sin. Ts her. Anonymkode: d10c7...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Skrevet 23. mars Vel, du velger jo helt selv om det er slik du ønsker å leve. Anonymkode: 4c909...a51 1
NiceOrNothing Skrevet 23. mars #15 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg får det også som jeg vil, men om han er uenig med meg, så bruker han ren makt for at jeg skal gjøre det slik han har bestemt at det skal være. Han lager rett og slett bråk om jeg ikke gjør det han har bestemt. Samtidig er han veldig myk mot meg også, bare at han skal alltid bestemme, selvom det ikke trenger å være han som får viljen sin. Ts her. Anonymkode: d10c7...ae4 Ren makt ? Hvorfor tenker du at en annen person skal bestemme over deg, og utøve makt hvis du ikke lystrer ? Det er bare EN person som kan få dette til å endre seg , å det er deg selv . Let him go.. 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg får det også som jeg vil, men om han er uenig med meg, så bruker han ren makt for at jeg skal gjøre det slik han har bestemt at det skal være. Han lager rett og slett bråk om jeg ikke gjør det han har bestemt. Samtidig er han veldig myk mot meg også, bare at han skal alltid bestemme, selvom det ikke trenger å være han som får viljen sin. Ts her. Anonymkode: d10c7...ae4 Hvorfor velger du å være sammen med han? Anonymkode: 79e91...41a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #17 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg får det også som jeg vil, men om han er uenig med meg, så bruker han ren makt for at jeg skal gjøre det slik han har bestemt at det skal være. Han lager rett og slett bråk om jeg ikke gjør det han har bestemt. Samtidig er han veldig myk mot meg også, bare at han skal alltid bestemme, selvom det ikke trenger å være han som får viljen sin. Ts her. Anonymkode: d10c7...ae4 Han er jo ikke myk mot deg. Han er snill med deg når du føyer deg. Det er ikke en snill mann, en snill mann er ikke slem mot deg fordi du ikke «lystrer». Anonymkode: 501e2...8df 2 4
Trolltunge Skrevet 23. mars #18 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får det også som jeg vil, men om han er uenig med meg, så bruker han ren makt for at jeg skal gjøre det slik han har bestemt at det skal være. Han lager rett og slett bråk om jeg ikke gjør det han har bestemt. Samtidig er han veldig myk mot meg også, bare at han skal alltid bestemme, selvom det ikke trenger å være han som får viljen sin. Ts her. Anonymkode: d10c7...ae4 Dette er ingen snill mann, men en mann som er uegnet for forhold. 1 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars #19 Skrevet 23. mars Enten er dette fetishen hans eller så er han en psyko Anonymkode: 1bfdc...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå