oslomaraton Skrevet 22. mars 2025 #1 Skrevet 22. mars 2025 Sliter med ekstrem trøtthet og lite energi om dagen..Slik er det hvert år på denne tiden, tror det er allergi..Vurderer å prøve akupunktur for å få opp energien..Noen som har erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2025 #2 Skrevet 23. mars 2025 oslomaraton skrev (15 timer siden): Sliter med ekstrem trøtthet og lite energi om dagen..Slik er det hvert år på denne tiden, tror det er allergi..Vurderer å prøve akupunktur for å få opp energien..Noen som har erfaringer? Ja. Det er humbug. Bruk pengene på noe annet. Anonymkode: 8e6ed...b9c 2
Million Skrevet 23. mars 2025 #3 Skrevet 23. mars 2025 Jeg prøvde akupunktur en stund for en del år siden, da jeg slet med nærmest kronisk migrene som gjorde arbeidslivet til et helvete. Jeg punget ut i dyre dommer og akupunktøren satte nåler og lovet bot og bedring som bare det... det hjalp ikke en dritt. Ingenting. Fullstendig bortkastede penger. Det er og blir "alternativ behandling".... Men tror man fullt og fast på den slags, så er det jo et ordtak som sier "tro kan flytte fjell". Det vil si at tror man intenst nok på at det faktisk vil hjelpe, så føler man seg plutselig litt bedre bare av den grunn. I noen tilfeller. 3
oslomaraton Skrevet 23. mars 2025 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2025 OK ) Jeg tror jeg heller unner meg en ordentlig og god massasje -time heller..Da får jeg nytelse og avslapning ihvertfall
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2025 #5 Skrevet 23. mars 2025 Jeg vet om flere som har hatt god hjelp av akupunktur. Velg en god fysioterapeut som kan det, er mitt råd Anonymkode: 4218a...30b 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2025 #6 Skrevet 23. mars 2025 Hvis du sliter med veldig trøtthet ville jeg heller sjekket vitaminer og mineraler. For lite jern, b12, folat, d vitamin etc, kan gi slike symptomer. Anonymkode: ab5f9...74a 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2025 #7 Skrevet 23. mars 2025 Det hjelper seg jo ofte med energinivå i mars/april når solen kommer mer og mer tilbake. Hvis du mistenker allergi så ville jeg heller gått til legen for å få sjekket og behandlet det. Akupunktur er placebo og derfor ikke noe jeg kan anbefale. Jeg synes det må være bevist at noe faktisk har en virkning for at man skal bruke penger på det. Anonymkode: 1cce4...788
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå