quidnunc Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Nå ønsker jeg egentlig bare innspill på om jeg er på bærtur her eller ikke. Jeg har nå det siste året flyttet inn i en ny sokkelleilighet. Denne ble utleid med carport, (som egentlig er under deres veranda), rett utenfor min inngangsdør. Jeg går dermed inn i carporten og så inn i leiligheten min. Carporten er stor nok til at jeg har laget til en sittegruppe utenfor døren min, og plantet i litt krukker der. Det er altså mer som en overbygd uteplass for meg. Nå over til det jeg synes er utfordrende. Utleier kan finne på å legge rotet sitt inne i min carport, altså rett utenfor døren min. De pusser opp huset og legger ofte avkappede fjøler, steiner og annet de vil lagre inntil husveggen inne i carporten min. De har en utebod i nærheten av inngangsdøren min, og nå har de også lagt en svær hau med ved her. Jeg prøver mitt beste å ha det koselig her, og har trossalt leid denne leiligheten MED carport. Er det rart av meg å bli frustrert for dette? Jeg har ikke sagt noe til utleier i løpet av dette året, da jeg er usikker på om jeg «har rett til det». Hva tenker dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Uff. Du har helt rett til å bli frustrert over dette. Det er ditt område. Du betaler dem jo for å bruke det. Anonymkode: 8e1bf...f77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Leier du med carport disponerer du hele. Så utleier har like lite rett til å lagre ting der som de har til å lagre ting inne i gangen din eller på soverommet ditt. Anonymkode: 435a3...6f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå