AnonymBruker Skrevet 23. mars #41 Del Skrevet 23. mars Alternativ 1, uten tvil. Anonymkode: 49c76...578 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #42 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjenner ingen tjukke damer over 80 år.....😉 Anonymkode: 853da...c3f Jeg synes de fleste er i godt hold jeg Min mor, tante, svigermor, stemor, naboen osv. Alle har minst 15 kg for mye. Men alle jeg snakker om, er fornøyde med livet, orker en hel dag med aktiviteter og de er friske alle sammen. Anonymkode: 8be1d...fff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #43 Del Skrevet 23. mars Alle har forskjellige kroppsform. Jeg er 168 veier 56 kg og skulle gjerne gått litt ned i vekt. Venninna mi derimot er like høy som meg, men veier 63 kg og ser slankere ut enn meg da hun har mindre lår og større bryst. Jeg har ikke et anstrengt forhold til mat. Trener styrke to ganger i uka, går turer med hunden hver dag. Ikke glad i godteri og har ikke spist det på mange år da det gjør meg kvalm, men jeg unner meg en take-away i uka eller hjemmelaget pizza😁 Anonymkode: 16a87...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #44 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle har forskjellige kroppsform. Jeg er 168 veier 56 kg og skulle gjerne gått litt ned i vekt. Venninna mi derimot er like høy som meg, men veier 63 kg og ser slankere ut enn meg da hun har mindre lår og større bryst. Jeg har ikke et anstrengt forhold til mat. Trener styrke to ganger i uka, går turer med hunden hver dag. Ikke glad i godteri og har ikke spist det på mange år da det gjør meg kvalm, men jeg unner meg en take-away i uka eller hjemmelaget pizza😁 Anonymkode: 16a87...840 Jeg er 167 og veier 56. Har gått opp fra 53, og liker det ikke noe særlig. Jeg legger mest på meg rundt magen (overgangsalder), så det ser ikke så bra ut. Trenger mer i puppene i stedet 😟 Anonymkode: be89b...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #45 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 167 og veier 56. Har gått opp fra 53, og liker det ikke noe særlig. Jeg legger mest på meg rundt magen (overgangsalder), så det ser ikke så bra ut. Trenger mer i puppene i stedet 😟 Anonymkode: be89b...092 Jeg legger mest på lårene. Synes det er kjipt å si at jeg skulle ønske jeg hadde gått litt ned i vekt når jeg egentlig er slank og har en bra vekt i forhold til høyde, men det er veldig ulikt hvordan fettet legger seg. De som har større bryst og mindre lår har definitivt en fordel Anonymkode: 16a87...840 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå