AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars På mitt senter skrur man alle lys på maks på gruppetimene. Det er i tillegg speil overalt. Resultatet er at jeg føler mer eksponert, ekstremt synlig og fokuset blir mer på hvordan jeg ser ut (og hvordan alle andre ser ut) istedenfor treningen. Er det slik på deres senter også? I motsetning: På spinningtimene skrus lyset av/dempes veldig, ingen speil, fokuset er utelukkende på egen trening. Hvorfor kan man ikke dempe lyset på vanlige timer også? Og hva skal man med alle speilene? Anonymkode: 1c544...dbe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Bare spør om de kan dempe det da. Jeg spør hos meg, de gjør det gjerne. Speilene er jo for teknikk. Anonymkode: ef466...ce1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På mitt senter skrur man alle lys på maks på gruppetimene. Det er i tillegg speil overalt. Resultatet er at jeg føler mer eksponert, ekstremt synlig og fokuset blir mer på hvordan jeg ser ut (og hvordan alle andre ser ut) istedenfor treningen. Er det slik på deres senter også? I motsetning: På spinningtimene skrus lyset av/dempes veldig, ingen speil, fokuset er utelukkende på egen trening. Hvorfor kan man ikke dempe lyset på vanlige timer også? Og hva skal man med alle speilene? Anonymkode: 1c544...dbe Det er vanligere å dimme lysene og ha det litt mørkere enn vanlig på gruppetimer - særlig spinning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Grüner skrev (1 minutt siden): Det er vanligere å dimme lysene og ha det litt mørkere enn vanlig på gruppetimer - særlig spinning. Er det vanlig å dempe lyset på andre gruppetimer også, mener du? Anonymkode: 1c544...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare spør om de kan dempe det da. Jeg spør hos meg, de gjør det gjerne. Speilene er jo for teknikk. Anonymkode: ef466...ce1 Jeg har spurt hos meg, også, men det blir en stor greie og ganske flaut. En gang spurte instruktøren alle høyt om det var ok å dempe lysene og gjorde det klart at hvis bare en syntes at lysene skulle stå på maks så skulle de ikke dempes. Det er lysstoffrør i taket, veldig sterke. Jeg har migrene og er lysssensitiv så har slutta å gå på gruppetimer, går bare på spinning. Men jeg savner gruppetimene og variasjonen. Anonymkode: 1c544...dbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå