AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Jeg lurer på hvordan dere menn finner elskerinne? Tenker tanken selv men har bare blitt med tanken men det tenner meg, Anonymkode: 179e4...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg lurer på hvordan dere menn finner elskerinne? Tenker tanken selv men har bare blitt med tanken men det tenner meg, Anonymkode: 179e4...e9c Er du gift? Anonymkode: 051ea...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars De kan du finne overalt så lenge de er åpen for det, men da må du være villig til å ta den risikoen. Er du det? Anonymkode: 35f14...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er du gift? Anonymkode: 051ea...465 Ja er samboer Anonymkode: 179e4...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De kan du finne overalt så lenge de er åpen for det, men da må du være villig til å ta den risikoen. Er du det? Anonymkode: 35f14...abc Egentlig ja men finne elskerinne ser jeg på som umulig mer en stille mann som ikke gjør mye av seg Anonymkode: 179e4...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Som elskerinne kan jeg svare deg ut fra min erfaring. Jeg møtte faktisk en elsker her inne en gang😂 Det varte noen måneder før han kuttet kontakten, tror han var redd kona skulle finne ut eller at jeg skulle få følelser for ham. I etterkant har jeg funnet en ny elsker på en nettside. Vi har holdt det gående over et år og still toing strong. Han er litt yngre enn meg. Det var litt tilfeldig at jeg valgt ham, men han pekte seg ut på et vis. Han er en fin fyr. Håper du finner ei du vil trives med. k50 Anonymkode: 44326...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Jeg ble elskerinne til en jeg møtte igjennom IG. Anonymkode: 535a0...7b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Finner dem på Wordfeud. Lykke til 😊❤️ Anonymkode: 39346...b47 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ble elskerinne til en jeg møtte igjennom IG. Anonymkode: 535a0...7b1 Hva er ig ? Anonymkode: 179e4...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Del Skrevet 22. mars Når det finnes slike folk på KG er det ikke rart kommentarfeltet er ofte full av bitre folk på trådene her. Anonymkode: 09c28...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian Skrevet 22. mars #11 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Finner dem på Wordfeud. Lykke til 😊❤️ Anonymkode: 39346...b47 Så det er derfor så mange menn som avslutter spillet mot meg før det har blitt lagt en eneste brikke... 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Som elskerinne kan jeg svare deg ut fra min erfaring. Jeg møtte faktisk en elsker her inne en gang😂 Det varte noen måneder før han kuttet kontakten, tror han var redd kona skulle finne ut eller at jeg skulle få følelser for ham. I etterkant har jeg funnet en ny elsker på en nettside. Vi har holdt det gående over et år og still toing strong. Han er litt yngre enn meg. Det var litt tilfeldig at jeg valgt ham, men han pekte seg ut på et vis. Han er en fin fyr. Håper du finner ei du vil trives med. k50 Anonymkode: 44326...630 Hvordan fyller han dagene dine, hvordan avtaler dere å møtes, har han nøkkel rett hjem til deg, hva er deres koder? Anonymkode: 70c28...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 22. mars #13 Del Skrevet 22. mars Kristian skrev (2 minutter siden): Så det er derfor så mange menn som avslutter spillet mot meg før det har blitt lagt en eneste brikke... 😛 Hahaha! Det var gøy😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg lurer på hvordan dere menn finner elskerinne? Tenker tanken selv men har bare blitt med tanken men det tenner meg, Anonymkode: 179e4...e9c Tror du er på feil forum..... Anonymkode: acf44...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Del Skrevet 22. mars Er du kjekk og snill så er det ingen problem. Lurt å gå for ei som også er i forhold, mer ryddig da Anonymkode: 051ea...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hvordan fyller han dagene dine, hvordan avtaler dere å møtes, har han nøkkel rett hjem til deg, hva er deres koder? Anonymkode: 70c28...93b Vi snapper noen dager hver uke og avtaler også treff på den måten. Vi møtes hjemme hos ham siden jeg er i et samboerforhold, han er singel. Vi kan snappe og prate om alt mulig. Han fyller tankene mine gjennom dagene, vi har sex jeg ikke kan beskrive med ord… Anonymkode: 44326...630 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #17 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vi snapper noen dager hver uke og avtaler også treff på den måten. Vi møtes hjemme hos ham siden jeg er i et samboerforhold, han er singel. Vi kan snappe og prate om alt mulig. Han fyller tankene mine gjennom dagene, vi har sex jeg ikke kan beskrive med ord… Anonymkode: 44326...630 Hvordan møttes dere? Jeg snapper med en også og har lyst å ta det videre, det er sexy bilder og flørt, men ingen har spurt om vi skal møtes enda, skal jeg bare hoppe ut i det å spørre om han vil noe fysisk? Vi er begge i forhold Anonymkode: 051ea...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #18 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan møttes dere? Jeg snapper med en også og har lyst å ta det videre, det er sexy bilder og flørt, men ingen har spurt om vi skal møtes enda, skal jeg bare hoppe ut i det å spørre om han vil noe fysisk? Vi er begge i forhold Anonymkode: 051ea...465 Møttes på Tinder. Jeg hadde en ganske anonym profil der. Jeg brukte litt tid på å tørre å møte ham og han var veldig tålmodig. Etter noen måneders kontakt møttes vi. Er bare å prøve seg litt forsiktig frem, foreslå å gå en tur/ta en kaffe. Anonymkode: 44326...630 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå