AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Tar du mye kontakt med han/hun? Ringer du, eller sender meldinger? Hva skriver du? Er det masete å ta kontakt noen ganger i løpet av dagen og høre hvordan det går? Hva foretrekker du når du er syk? Anonymkode: 88c89...db1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Det kommer jo helt an på hva slags sykdom det er snakk om. Hadde syntes det var masete hvis noen skulle spørre mange ganger daglig om hvordan det går dersom jeg hadde feber og bare ville hvile. Altså helt vanlig syk, som alle blir innimellom. Hadde jeg vært alvorlig syk der tilstanden plutselig kunne forverres, ville jeg kanskje tenkt annerledes. Anonymkode: c340e...3b6
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Tar kontant daglig. Prøver å ikke mase. Slenger ut noen følere og ser responsen, roer ned om han bare svarer kort. Anonymkode: e5b18...9cc
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Syk som i influensa, omgangssyke og forkjølelse? Da hadde jeg bare spurt hvordan de føler seg én gang- samtidig som jeg spør om jeg skal kjøre innom med noe fra butikken/apoteket. Resten av dagen hadde jeg kommunisert med de som vanlig. Det blir bare mas om man flere ganger om dagen må evaluere og skrive ned hvordan man føler seg. Når man er syk, vil man helst bare ligge og være syk uten å analysere om man føler seg bittelitt bedre eller verre enn når man ble spurt 4 timer tidligere. Anonymkode: 4ae36...011 2
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars Hvis ikke vi hadde vært samboere, så hadde jeg hørt hvordan det går, og om han trenger noe. Jeg hadde også hørt om han ville ha selskap eller helst bare vil sove/slappe av i fred. Jeg hadde nok sendt melding daglig uansett uten å forvente svar tilbake. Om han sover, så antar jeg jo at han ikke har høy lyd på meldinger. Anonymkode: f8388...cef 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars Vi har kontakt igjennom hele dagen uansett. Anonymkode: e556f...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå