Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter 8 mnd fikk jeg i dag en mld fra ukjent nr, det var han, min store kjærlighet. Han er blokkert overalt, men sendte fra nytt nr. Hvorfor? Jeg har brukt lang tid på å stable meg på bena, og hadde begynt å få det bra, nå er jeg tilbake på start. 

Han vet det aldri kan bli oss to igjen, så skjønner ikke hvorfor han gjorde dette. Sitrer her og er så lei meg og frustrert. Har ikke svart han, og har også blokkert det nye nr. Vurderer å skaffe meg nytt nr, for jeg orker ikke å deale med disse følelsene 😭 

Anonymkode: 9b035...2a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor tok han kontakt da? Hva ville han? 

Ville sendt han en melding og bedt han la deg være i fred 

Anonymkode: 3f936...f81

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor tok han kontakt da? Hva ville han? 

Ville sendt han en melding og bedt han la deg være i fred 

Anonymkode: 3f936...f81

Han ville vite hvordan jeg hadde det, og at han fortsatt har følelser for meg. Jeg vil ikke svare, det blir for vanskelig for meg. Han bør forstå at når han er blokkert, og ikke får svar på nytt nr, at jeg ikke ønsker kontakt.

Anonymkode: 9b035...2a9

AnonymBruker
Skrevet

No contact er vel heller noe du har bestemt deg for her, ikke nødvendigvis han? Så han brøt vel ikke noe sånn sett. 

Ikke at det er har noe å si altså. 

Bare blokker, ikke svar. 

Det er emosjonelt nå, men du er ikke tilbake til start. Trust me. Jeg har vært der, man tror man er det, men så går det noen dager og så merker man at nei, det var en dump, men man kom fort opp igjen. Den fremgangen du har hatt de siste 8 månedene er ikke satt tilbake. Bare pust med magen og distraher deg, sov, tren, spis sunt, gjør ting som gjør deg godt. Ring en venn, se en film. Dette vil gå over, og mye fortere nå enn da du satt rett i det. 

Det er ikke uvanlig at ekser tar kontakt, vil vel snarere si det er MER vanlig at de popper opp igjen enn ikke. Det betyr ikke at de vil ha deg tilbake og angrer og skal endre seg osv (med mindre de sier rett ut disse tingene, men ikke alltid da engang..)

De vil gjerne bare sjekke at du er der, at de har deg der i bakhånd. Eller de er litt nostalgiske i et sekund. Eller det ble slutt med hun andre han holdt på med. Eller så vil de bare ha sex. Eller bekreftelse, et skudd av dopamin. Det er vanskelig å miste noen og man kan hige etter kontakt.

Han vet han er blokkert og da tråkker han over noen grenser her og respekterer deg ikke. 

Anonymkode: c7785...e70

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan det ikke bli dere to? Er han en løgner, voldelig eller noe annet alvorlig?

Anonymkode: 6ccbb...f54

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...