AnonymBruker Skrevet 24. mars #21 Del Skrevet 24. mars Finnes det kommuner som ønsker flere i befolkningen? Vil gjerne ha link til det da. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 24. mars #22 Del Skrevet 24. mars Er i alle fall bra musikk der borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #23 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva koster en hurtigbåt til tur retur Trondheim - Vannviken? Anonymkode: f22f1...ec5 120 for en vei Trondheim til vannvikan Anonymkode: f75ba...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 24. mars #24 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Gode tanker. Vil bo tett innpå en by, men samtidig landlig. Har ingen tanker å være en pendler til jobb. Trenger god jordgrunnlag til å dyrke Anonymkode: f22f1...ec5 Hele Trøndelag har god jord. Melhus. Nært Trondheim og landlig eneboliger eller Klæbu som nå er inkludert i Trondheim. Skattval utenfor Stjørdal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 24. mars #25 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Gode tanker. Verdifull den. Det er gode knagger å vektlegge. Tror jeg ble fanget av selbu i denne sammenheng. Anonymkode: f22f1...ec5 Selbu er vakkert og trivelig! Du vil ikke angre og billig boliger er det også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #26 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Gode tanker. Vil bo tett innpå en by, men samtidig landlig. Har ingen tanker å være en pendler til jobb. Trenger god jordgrunnlag til å dyrke Anonymkode: f22f1...ec5 Da kommer det jo helt an på budsjettet ditt også, og hvor langt unna by som er akseptabelt. Stjørdal er jo å regne som by, bare veldig små forhold. Men det har det meste du trenger da, og tilflytningen dit har vært enorm pga nærhet til Værnes og Trondheim. Du kan bo landlig og ha Stjørdal sentrum 10-15 min unna med bil, eller enda lenger hvis det er ok. Skatval, Hegra, Hommelvik, Malvik, Skaun. Noen eksempler: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=398596837&ci=28 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=351413343&ci=34 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=310611981 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=398000722&ci=32 Jeg ville i hvert fall holdt meg i denne delen av trøndelag, fordi det er mer sentralt og hyggelig enn f.eks Verdal, Steinkjer, Namsos, osv. Anonymkode: 9978a...e6e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 24. mars #27 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Det var veldig konkret bydel. Kult. Anonymkode: f22f1...ec5 Om du ikke er gla i snøhøl hvor man til å med dropper brøyting av sidegater så glem byåsen! Langt fra sjø er det å 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 24. mars #28 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Finnes det kommuner som ønsker flere i befolkningen? Vil gjerne ha link til det da. Anonymkode: f22f1...ec5 Selbu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 24. mars #29 Del Skrevet 24. mars Levanger og markabygda er vakkert og god jord Steinkjer og området rundt er å hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #30 Del Skrevet 24. mars Skaun! Dyrket mark, sjøen, enkelt å pendle til både Trondheim og Orkanger, fint for barn Anonymkode: c4f1c...bfa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #31 Del Skrevet 24. mars Frosta da? Ny fastlege der nå. Men seriøst altså. Veldig bra jordsmonn, kalles ikke Trondheims kjøkkenhage uten grunn. Noe av det beste klimaet i Trøndelag. 25 min til Værnes, 1 time til Trondheim, 35 min til Levanger. Åpner snart ny E6, som gjør at det vil gå enda kjappere. Etter den tragiske Frostasaken har det blitt satt inn mange tiltak for beboerne og virker som om det er en oppsving i bygda nå. Anonymkode: 1000d...06a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #32 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skaun! Dyrket mark, sjøen, enkelt å pendle til både Trondheim og Orkanger, fint for barn Anonymkode: c4f1c...bfa Bare alkiser der Anonymkode: dee86...330 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #33 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Frosta da? Ny fastlege der nå. Men seriøst altså. Veldig bra jordsmonn, kalles ikke Trondheims kjøkkenhage uten grunn. Noe av det beste klimaet i Trøndelag. 25 min til Værnes, 1 time til Trondheim, 35 min til Levanger. Åpner snart ny E6, som gjør at det vil gå enda kjappere. Etter den tragiske Frostasaken har det blitt satt inn mange tiltak for beboerne og virker som om det er en oppsving i bygda nå. Anonymkode: 1000d...06a Frosta tar ikke bare 25 min til Stjørdal, må nok regne med i hvert fall 40 min. Veldig fint der da. Anonymkode: 9978a...e6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #34 Del Skrevet 24. mars Bor selv i Steinkjer, her er det meste egentlig. Kort vei til Naturen, en liten togtur unna Trondheim og mye annet 🙂 Anonymkode: f75ba...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #35 Del Skrevet 24. mars Coco88 skrev (49 minutter siden): Om du ikke er gla i snøhøl hvor man til å med dropper brøyting av sidegater så glem byåsen! Langt fra sjø er det å Jeg ønsker ikke snøhøl. Helst snøfritt på vinteren. Men forstår noe snø må jeg regne med. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bor selv i Steinkjer, her er det meste egentlig. Kort vei til Naturen, en liten togtur unna Trondheim og mye annet 🙂 Anonymkode: f75ba...62f Gode tanker. Er det sykkelstier der? der man kan dra på sykkelturer i skogen, med piknik utstyr å raste på trivelige steder. Hvis link, så er jeg mottakelig for det. Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars Coco88 skrev (På 23.3.2025 den 19.52): Selbu er fint! Trondheim blææh. Desutten er selbu nærme nok til å få med seg det som er fint i Trondheim. Men seriøst ikke flytt til Trøndelag 😂 flytter du fra Finnmark er det sikkert en oppgradering vis ikke la vær Hvis jeg leser kartet riktig, så har selbu to sider? et fjell som hindrer en å komme seg dit man ønsker, men må kjøre via Trondheim for å komme til andre siden i kommunen? Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva koster en hurtigbåt til tur retur Trondheim - Vannviken? Anonymkode: f22f1...ec5 120 kr for vanlig voksenbillett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Bare alkiser der Anonymkode: dee86...330 Er Skaun liten kommune? får inntrykk man passerer så raskt skaun. Først orkanger, så skaun, så Trondheim? Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars Lorieen skrev (Akkurat nå): 120 kr for vanlig voksenbillett. Sikkert ingen månedsbillett? Anonymkode: f22f1...ec5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå