Gå til innhold

Kundeanmeldelser

male32

Anbefalte innlegg

Flere nettsteder/nettbutikker kan man anmelde produkter. Flere nettbutikker oppfordrer til dette, for eks at de sender e-post en stund etter man har handlet og minner på om å legge igjen en produktanmeldelse. 

Jeg satt og så på noen produkter jeg vurderer å kjøpe, og en anmeldelse har gitt produktet 3 av 5 stjerner, så står det "ikke prøvd enda". Dette opplever jeg veldig ofte. Folk legger igjen anmeldelse på et produkt de ikke har prøvd. Hvorfor gjør folk dette?

Hele poenget med dette blir jo borte og man kan overhodet ikke stole på dette. Bare tull. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen butikker gir så kort frist for å legge inn vurdering at man ikke har tid til å prøve produktet før fristen er ute. Når jeg bestiller klær prøver jeg dem med en gang de kommer for å finne ut om de passer eller skal returneres. De klærne jeg skal beholde legges så til vask, og før klærne er tørre igjen er fristen for vurdering ute.

Har også opplevd å få epost om vurdering før pakken kom fram.

Anonymkode: d032f...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

male32 skrev (På 22.3.2025 den 18.19):

Flere nettsteder/nettbutikker kan man anmelde produkter. Flere nettbutikker oppfordrer til dette, for eks at de sender e-post en stund etter man har handlet og minner på om å legge igjen en produktanmeldelse. 

Jeg satt og så på noen produkter jeg vurderer å kjøpe, og en anmeldelse har gitt produktet 3 av 5 stjerner, så står det "ikke prøvd enda". Dette opplever jeg veldig ofte. Folk legger igjen anmeldelse på et produkt de ikke har prøvd. Hvorfor gjør folk dette?

Hele poenget med dette blir jo borte og man kan overhodet ikke stole på dette. Bare tull. 

Ekspander  

Jeg tenker at folk bare vil ha maset ut av veien i sånne tilfeller.
Interaksjon med kunder, anmeldelser av produkter osv. slår massivt ut på Google analytics, det er derfor så mange butikker kjører hardt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du lurer på hvorfor folk gjør dette? Har du sett noen av innleggene her inne? 90% av folka her inne tror fortsatt at jorda er flat. Selv om jeg virkelig ikke ønsker at kg skal være representativ for norges befolkning så må jeg nok bare bite i det sure epelet og innse at de er det. 

Anonymkode: 3f950...85f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  male32 skrev (På 22.3.2025 den 18.19):

Ekspander  

Det der sletter jeg når det kommer. Ikke interessert i å fortelle hele internett hva jeg har kjøpt og hvor fornøyd jeg er. 
Snakk om kontroll av kunder. Personvernet er plutselig ikke viktig når kunden frivillig,,og uten å tenke, legger igjen masse info.

Anonymkode: a1823...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...