Gå til innhold

Noen med erfaring fra Turvenn.no?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd Turvenn.no? Er det et ok sted å møte noen?

Anonymkode: fd8ff...b47

AnonymBruker
Skrevet

Min tante har brukt det! Hun møtte en fyr som forsåvidt var hyggelig, men han var visstnok veldig glad i å prate om seg selv. 

Anonymkode: ea71c...df8

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min tante har brukt det! Hun møtte en fyr som forsåvidt var hyggelig, men han var visstnok veldig glad i å prate om seg selv. 

Anonymkode: ea71c...df8

De mennene finnes alle steder😆

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd det en liten stund for å finne turvenn, men det er for det meste menn i feil aldersgruppe og feil landsdel som tar kontakt i håp om at man er åpen for mer enn turvenn. 

Anonymkode: 6351a...f65

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Har prøvd det en liten stund for å finne turvenn, men det er for det meste menn i feil aldersgruppe og feil landsdel som tar kontakt i håp om at man er åpen for mer enn turvenn. 

Hvilken aldersgruppe er det snakk om?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvilken aldersgruppe er det snakk om?

50-75.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

50-75.

Yikes😅

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en som snakket om å gå tur, men så regnet det hver gang vi skulle gå og vi endte opp på min sofa og ha sex..tror det var litt sånn lureri på en måte.

Anonymkode: 9e427...111

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Var på turvenn i et par måneder i fjor høst, presiserte at jeg var gift, men så etter turvenner av begge kjønn (er selv kvinne). Jeg kontaktet andre damer - fikk ikke ett eneste svar. Kontaktet ingen menn, men menn kontaktet meg, og samtlige var ute etter "noko attåt". Noen var rendyrkede grisegutter, andre gikk litt forsiktig frem før de kom med uanstendige forslag. Og så var det han ene på typ 55 som hele tiden skulle konkurrere om alt: "Du klatrer, sier du? Vel, du klatrer nok ikke samme grad som meg. Du går på tur, ja? Vel, neppe så mange og lange turer som meg. Kajakk? Jeg er nok mer dreven på det enn de fleste andre, skal du se". Jeg tenkte jeg skulle se hvor langt han faktisk kunne gå med skrytet sitt, men det virket ikke som om det fantes noen grenser. Var visst ekspert i alt, han der.

Anonymkode: 16e66...c4b

• Liker 4
Skrevet

Jeg skulle ønske det fantes en filmpåsofavenn.no. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Yikes😅

?

Anonymkode: d4804...ef8

AnonymBruker
Skrevet

Har endret fra singel til kjæreste, og byttet ut profilbildet med et langdistanse-bilde. De som var interessert i å gå tur har sluttet å svare, og trykket/interessen fra 50+ har falt drastisk🤭

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 19.22):

Samme opplevelse her.

Anonymkode: 104f3...2e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 19.16):

Noen som har prøvd Turvenn.no? Er det et ok sted å møte noen?

Når jeg prøvde meg på den så var det mest meldinger fra lesbiske damer rundt min alder + menn oppi 50-70 åra. Jeg tittet litt bare i grunn for å bli kjent med siden. Om jeg tittet på noe så var det mest etter menn på min alder eller turgrupper som passet mitt nivå iforhold til utfordringer og i forhold til når jeg hadde barnefri mm. Skjedde lite via den siden altså, bedre å kun bruke DNT sine grupper 👍

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De eneste jeg kjenner til er et par som fant hverandre der (bare bekjente, jeg kjenner dem ikke godt). Hun er vel ca 60 og han noen år eldre. De er friluftsmennesker, ble kjent gjennom turvenn.no fordi de elsker å gå i fjellet.

Grunnen til at jeg hørte snakk om det, er fordi han for noen år siden ble skilt på grunn av langvarig utroskap. Det var en stygg skilsmisse, og mange snakket om hvor dårlig han hadde oppført seg. Dette vet ikke den nye dama noe om (hun er fra en annen by), så det spørs om forholdet hadde vært like godt om hun hadde peiling på hva han har gjort... Nå har de kjøpt seg hus sammen etter å ha kjent til hverandre ganske kort tid, og den tidligere elskerinnen hans bor i samme byen.

Anonymkode: c5555...865

Annonse
Skrevet

Nåla i høystakken,,.

Noen single venninner var innom for å finne en turvenn for å gå dagsturer med.

Hun ene ga opp etter en uke med grisemeldinger. Hun andre holdt ut litt lengre, men ga opp da mannfolkene helt åpenlyst forventet sex for å møte henne for å gå turer.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 22.59):

Jeg traff en som snakket om å gå tur, men så regnet det hver gang vi skulle gå og vi endte opp på min sofa og ha sex..tror det var litt sånn lureri på en måte.

Anonymkode: 9e427...111

Mosjon ble det jo uansett:_popcorn_:

Anonymkode: c8517...18f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...