AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Jeg er så feit og stigg har prøvd alt å gå ned… men kommer ikke forbi 90 tallet… hva skal jeg gjøre? Også er jeg avhengig av energidrikk må ha to hver dag går det å slutte hjelp meg ehehe Anonymkode: 30ad2...c0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Hva skal du gjøre? For å gå ned i vekt må du legge om kostholdet til noe som er realistisk at du klarer å holde over tid. Kutt ut ultraprosessert mat, spis mindre karbohydrater/velg fullkorn, dropp sukker, godteri, brus. Vær i aktivitet regelmessig. Du trenger ikke trene hardt, men du må bevege deg. Halvtimes gåtur i normalt/godt tempo daglig, er en god start. Så øker du, og legger inn styrketrening. Lett å gjøre hjemme. Anonymkode: 6d9eb...7c9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorthstudios Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Få undersøkt hormonene dine. Det er veldig lite sannsynlig at det er noe hormonelt som gjør at du ikke går ned i vekt, men undersøk det, så kan du ikke bruke den unnskyldningen for deg selv "Jeg har prøvd alt". Mest sannsynlig har du spist for mange kalorier gjennomsnittlig per måltid. Tell kalorier. Pass på hvor mye alt du spiser veier. Du trenger ikke fysisk aktivitet for å gå ned i vekt, men det er absolutt å anbefale for bedre selvbilde. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Det første du bør gjøre er å kutte ut energidrikken. Bare det vil hjelpe en god del. Anonymkode: ed532...350 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Hva spiser du i løpet av dagen? Hvor aktiv er du? Energidrikk med sukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Hva du skal gjøre? Få i deg mindre enn du forbrenner Anonymkode: 2bab6...577 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars hadde du virkelig "prøvd alt", så hadde det virket. Du må ha en bærerkraftig vektnedgang. Noe som innebærer styrketrening for å bygge muskler, minst 10.000 skritt/dag, mye protein og grønnsaker. Ikke et alt for stort kaloriunderskudd. over tid. Dette må bli ditt nye liv. Drikk energidrikk for all del, så lenge du drikker sukkerfritt. Firmaet strongbody har mange bra veiledere som kan hjelpe deg med å sette opp en plan. Eller så kan du lese Marit Kolby sin bok "hva og når skal man spise" Anonymkode: c5343...e63 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Du har prøvd alt bortsett fra kaloriunderskudd over tid altsa Anonymkode: c5343...e63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Prøv litt og litt. Om det er sukker i energidrikken, kan du begynne med å kun drikke én daglig. Spiser du mye snop, kan du redusere til å ha ett «snopdøgn» i uka. Fast 12 timer daglig. Øv opp til mer hvis du klarer. Litt mer gåing. Litt styrketrening hjemme. Litt mer av det som er bra for deg og litt mindre av det som er dårlig. Små museskritt er bedre enn tigersprang. Jeg tipper du har gjort mange «tigersprang» og mislyktes. Om morgenen kan du skrive stikkord over hva du ska gjøre angående vekta, om kvelden kan du skrive hvordan det gikk. Les gjerne boka Pulskuren av Torkil Færø. Den er også på Storytel. Man behøver ikke ha pulsmålerdingser for å ha nytte av å lese boka. Jeg brukte ca to år på å gå ned 20 kg for noen år siden. Det var enklere å gå ned, enn å holde vekta. Så det er noe man må «jobbe» med videre. Vei deg 2-3 ganger i uka, og noter deg gjennomsnittet, uke etter uke. Mål midjen, men ikke nødvendig så ofte. Anonymkode: 5f3ed...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Du vil kanskje ha nytte av psykologhjelp før du tenker slanking. Du trenger hjelp med selvbildet og bedriver selvhat. Ingen er feit og stygg. Anonymkode: ed532...350 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå