AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Hilsen nysgjerrig dame… Anonymkode: 12e12...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Tre Anonymkode: f5951...bfc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hilsen nysgjerrig dame… Anonymkode: 12e12...266 Mer enn 50😉 Anonymkode: 0ddd8...031 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars 34, hvordan det? Anonymkode: 7a070...f04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Sluttet å telle da jeg var tyve, så aner virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars (endret) Dette kunne det vært en poll på Da jeg var på den alderen var det ingen, men det sier ikke noe om hvordan det er i dag. Endret 22. mars av Flintis 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StumpyHero Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars 1 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars 11 eller 12 Anonymkode: bb875...83c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Til jeg var 33, så var det 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Mer enn 80, men mindre enn 100 Anonymkode: 223e6...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Jeg var på ca 70 da jeg ble sammen med samboer nettopp fylt 27 år. Anonymkode: a53dc...9c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #12 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg var på ca 70 da jeg ble sammen med samboer nettopp fylt 27 år. Anonymkode: a53dc...9c0 Gratulere, du er jo et skikkelig catch. En svigermors drøm. Vet samboeren din om disse 70 ? Har hun kanskje enda flere ? Litt av et par i så fall. Anonymkode: c4427...729 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Del Skrevet 25. mars Ca 45-50. M26 Anonymkode: 83c1c...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Gratulere, du er jo et skikkelig catch. En svigermors drøm. Vet samboeren din om disse 70 ? Har hun kanskje enda flere ? Litt av et par i så fall. Anonymkode: c4427...729 Litt av en kommentar. Kan godt være de er et superbra par. Det vet ikke du. Anonymkode: b9eab...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gratulere, du er jo et skikkelig catch. En svigermors drøm. Vet samboeren din om disse 70 ? Har hun kanskje enda flere ? Litt av et par i så fall. Anonymkode: c4427...729 Fordi at det å ligge med 70 stykker gjør han til en dårlig mann?? Og det har du myndighet til å bestemme? Tenk om det faktisk går an å både ligge med 70 stykker, og å være en fantastisk mann? Har tanken slått deg. at akkurat den kombinasjonen faktisk er mulig? Anonymkode: 7cae8...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #16 Del Skrevet 25. mars Jeg er ikke særlig attraktiv, og derfor viser kvinner ikke naturlig interesse for meg. Men jeg har klart å knulle rundt 50 kvinner via å kjøpe sex.🤑 Anonymkode: 0ddd8...031 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Del Skrevet 25. mars Nå er det en stund siden jeg var i den alderen, men da jeg var 28, hadde jeg ligget med 0 jenter. Da jeg var 33 hadde jeg ligget med 1 jente. Nå er jeg passert 50, og har fortsatt bare ligget med en jente, og det er min kone. Anonymkode: 843f9...a6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå