AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Tips til hvilke farger en kan ha som temafarger til konfirmasjon? (Gutt) Anonymkode: 76583...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 17.45): Tips til hvilke farger en kan ha som temafarger til konfirmasjon? (Gutt) Anonymkode: 76583...59d Ekspander La han velge selv.. Anonymkode: 1254a...521 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Den fargen han selv vil. Min eldste elsker rødt, så han hadde rød som farge. Minste hadde rødt og blått... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Min valgte en fin, litt dus grønnfarge, himmelblå og krem. Det ble veldig fint, friskt og ikke kjedelig. Anonymkode: 61f31...3c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Nevøen min ønsket lyseblått og hvit/sølv, men søsteren min følte det ble veldig baby/ barnedåp , så det ble kongeblått, svart og sølv . Det ble veldig stilig , og konfirmanten var veldig fornøyd selv også. Han hadde ikke store interessen for farger og tema egentlig, så han sa bare noe . Anonymkode: d02d6...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 19.15): Nevøen min ønsket lyseblått og hvit/sølv, men søsteren min følte det ble veldig baby/ barnedåp , så det ble kongeblått, svart og sølv . Det ble veldig stilig , og konfirmanten var veldig fornøyd selv også. Han hadde ikke store interessen for farger og tema egentlig, så han sa bare noe . Anonymkode: d02d6...a35 Ekspander Bra han var fornøyd, men dumt at mor måtte overgår valget hans da! Anonymkode: 1254a...521 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars Her hadde ene svart og sølv + røde roser, andre hadde svart og rødt, og tredje hadde gull og svart + røde roser. Anonymkode: 8f83b...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Del Skrevet 5. april Her har årets konfirmant ønsket mexicansk mat, og når spurte om farge sa hen at det måtte da bli oransje siden hen skulle ha mexicansk mat 😅 Så da får vi se hvordan det blir. Eldste valgte mørkeblått i sin konfirmasjon i fjor. Anonymkode: 891de...d43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #9 Del Skrevet 5. april Vi skal ha sort og sølv, men innslag av oransje 😁 Anonymkode: f5ab9...ff0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Del Skrevet 5. april Eldste hadde en fin grønnfarge og gull med bordkort der navnene er utskåret i eik. Yngste skal ha mørkeblå og hvitt med bordkort skåret ut i sort akryl. Anonymkode: 42291...4d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 5. april #11 Del Skrevet 5. april Svart og sølv ble valgt på servietter, bordkort, lys, innbydelser osv. I tillegg var det mye hvitt i bunnen (duker, servise, blomster i hvitt og grønt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Del Skrevet 5. april Her blir det grønn, gull og kremfarget. Anonymkode: 32d46...8e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 5. april #13 Del Skrevet 5. april La nå gutten bestemme selv Her hadde sønnen jakt og fiske som tema. Så hadde servietter med elg og hjort , bordkort var tomhylser fra haglepatron, Jenta hadde bil og motor som tema. Hadde svarte servietter, verktøy som holdt bordkort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå