AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Tips til hvilke farger en kan ha som temafarger til konfirmasjon? (Gutt) Anonymkode: 76583...59d
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Tips til hvilke farger en kan ha som temafarger til konfirmasjon? (Gutt) Anonymkode: 76583...59d La han velge selv.. Anonymkode: 1254a...521 4
fjær Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Den fargen han selv vil. Min eldste elsker rødt, så han hadde rød som farge. Minste hadde rødt og blått... 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Min valgte en fin, litt dus grønnfarge, himmelblå og krem. Det ble veldig fint, friskt og ikke kjedelig. Anonymkode: 61f31...3c9
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Nevøen min ønsket lyseblått og hvit/sølv, men søsteren min følte det ble veldig baby/ barnedåp , så det ble kongeblått, svart og sølv . Det ble veldig stilig , og konfirmanten var veldig fornøyd selv også. Han hadde ikke store interessen for farger og tema egentlig, så han sa bare noe . Anonymkode: d02d6...a35 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nevøen min ønsket lyseblått og hvit/sølv, men søsteren min følte det ble veldig baby/ barnedåp , så det ble kongeblått, svart og sølv . Det ble veldig stilig , og konfirmanten var veldig fornøyd selv også. Han hadde ikke store interessen for farger og tema egentlig, så han sa bare noe . Anonymkode: d02d6...a35 Bra han var fornøyd, men dumt at mor måtte overgår valget hans da! Anonymkode: 1254a...521
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Skrevet 24. mars Her hadde ene svart og sølv + røde roser, andre hadde svart og rødt, og tredje hadde gull og svart + røde roser. Anonymkode: 8f83b...50d
AnonymBruker Skrevet 5. april #8 Skrevet 5. april Her har årets konfirmant ønsket mexicansk mat, og når spurte om farge sa hen at det måtte da bli oransje siden hen skulle ha mexicansk mat 😅 Så da får vi se hvordan det blir. Eldste valgte mørkeblått i sin konfirmasjon i fjor. Anonymkode: 891de...d43
AnonymBruker Skrevet 5. april #9 Skrevet 5. april Vi skal ha sort og sølv, men innslag av oransje 😁 Anonymkode: f5ab9...ff0
AnonymBruker Skrevet 5. april #10 Skrevet 5. april Eldste hadde en fin grønnfarge og gull med bordkort der navnene er utskåret i eik. Yngste skal ha mørkeblå og hvitt med bordkort skåret ut i sort akryl. Anonymkode: 42291...4d4
Bingo Bongo Skrevet 5. april #11 Skrevet 5. april Svart og sølv ble valgt på servietter, bordkort, lys, innbydelser osv. I tillegg var det mye hvitt i bunnen (duker, servise, blomster i hvitt og grønt)
AnonymBruker Skrevet 5. april #12 Skrevet 5. april Her blir det grønn, gull og kremfarget. Anonymkode: 32d46...8e6
Gjest jegerrinne Skrevet 5. april #13 Skrevet 5. april La nå gutten bestemme selv Her hadde sønnen jakt og fiske som tema. Så hadde servietter med elg og hjort , bordkort var tomhylser fra haglepatron, Jenta hadde bil og motor som tema. Hadde svarte servietter, verktøy som holdt bordkort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå