Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøver å spare ut eget hår  men det er jo umulig. Det er dåp,brylluo konfirmasjon,jul,besøk osv.. Så farger det alltid. 

Har ganske lyst hår, mørkere ettervekst på noen cm no. Men selvfølgelig så skal vi i bryllyp om 1måned så da vil jeg ordne fargen litt. Har en blanding mellom farge 8 og 9 på skalaen. Gulnet siden det er en stund siden det er farget. Må ut med 3600kr hos frisør for å ordne håret mitt og blir omtrent aldri fornøyd, så føler det er mye peng uten resultat jeg ønsker. Var en som var veldig flink,men hun flyttet!

De fleste putter i for mye rødt og annet så har oransje aktig hår, dette gir jeg alltid beskjed om på forhånd at jeg IKKE ønsker.

Når jeg farger det selv får jeg det greit til og funnet mine farger som er fine. Men, jeg vil begynne med toner/glossing/minicolor istedet. Har bare brukt permanent, men om håret mitt skal vokse ut, så trenger jeg å slutte å bruke det andre.

Noen som kan anbefale en lysebrun/mørk blond mini color som kan passe til etterveksten og håret mitt? 

Kan jeg ta glossing i hele håret eller er det ingen effekt på etterveksten?

Mye lettere med mørk hårfarge  Litt verre denne lysfargen å få til. Men blir for dyrt no å gå til frisør! 

Anonymkode: ac69b...f7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som vet?

Skrevet

Minicolor og glossing vil dessverre gjøre veldig lite for etterveksten din ( ufarget og ubleket hår),  men du kan bruke det til å friske opp hårfargen i lengden 😊 

AnonymBruker
Skrevet
Blingblingtahei skrev (På 23.3.2025 den 16.10):

Minicolor og glossing vil dessverre gjøre veldig lite for etterveksten din ( ufarget og ubleket hår),  men du kan bruke det til å friske opp hårfargen i lengden 😊 

Takk for svar!

Glansvask(minicolor), vil ikke det farge alt håret?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg striper etterveksten (bruker depend). Kan ta færre og færre striper så blir ikke overgangen så brå?

Anonymkode: 25530...2e4

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare få frisøren til å farge hele håret i din naturlige hårfarge?

Anonymkode: f4e73...1e7

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kanskje du kan prøve bayalage, mens du sparer ut igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Reverse balayage, det er fint når man skal vokse ut sin naturlige farge.

Anonymkode: 56641...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...