AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Syns du? Anonymkode: d2b08...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Helgeroa, uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Den ekte italienske salami. Importert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Ekte italiensk. Grilstad ol. er jo grusomme i forhold. Anonymkode: 9e95e...b09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Otilia Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Liker Dansk salami best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Fennikelsalami fra Ask gård: https://www.askgard.no/produkt/passe-fennikel-ask/ Anonymkode: 0ca0c...ffe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Jeg liker best Gilde favorittsalami, men 8 åringen liker bare Grillstad Jubelsalami og Gullsalami, så det er de vi pleier å kjøpe . Anonymkode: 9444a...504 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Ferdigskåret salami er grufullt. Må være italiensk og hel pølse for at det skal være spiselig. Anonymkode: ff7f8...491 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars Her foretrekker vi Siliana fra Gilde. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars Foretrekker grillstad gullsalami. dansk salami om jeg skal lage ostesmørbrød. Anonymkode: 43a19...719 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars Til vanlige frokoster og matpakker kjøper jeg Spesialsalami fra Gilde. Angivelig 30% mer kjøtt/mindre fett og dermed litt sunnere. Til frokoster der det skal være litt ekstra eller hvis jeg serverer spekemat liker jeg fennikelsalami. Anonymkode: b635a...652 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars Jeg pleier ofte å kjøpe Middelhavssalami fra Coop. Det gikk endel i Siliana fra Gilde også en periode, men den har blitt så dyr i de fleste butikkene. Anonymkode: b9d5a...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars Grillstad sin med med pepper og chili er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Middelhavssalami fra coop I tillegg kjempegod på pizza Anonymkode: 3be77...2a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg pleier ofte å kjøpe Middelhavssalami fra Coop. Det gikk endel i Siliana fra Gilde også en periode, men den har blitt så dyr i de fleste butikkene. Anonymkode: b9d5a...730 Men det kommer an på hva den skal brukes til også, ja.. Begge de to jeg nevnte jeg gode å ha på pizza i tillegg til å ha på brødskiva. Anonymkode: b9d5a...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det kommer an på hva den skal brukes til også, ja.. Begge de to jeg nevnte ER* gode å ha på pizza i tillegg til å ha på brødskiva. Anonymkode: b9d5a...730 Anonymkode: b9d5a...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå