Langline Skrevet 23. mars #21 Del Skrevet 23. mars (endret) AnonymBruker skrev (14 timer siden): Å ha sex med så gamle burde gitt deg rett til å skrive av på skatten. Går begge veier. Anonymkode: 714e3...2f7 Reduksjon i toppskatt eller økt bunnfradrag?😂 Endret 24. mars av Langline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #22 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (1 time siden): Jeg ble faktisk litt rørt jeg, når jeg ser takknemligheten din💓 .. og tenker: Woow så hærlig dere har det sammen, og hvor hærlig du er i det virkelige liv utenfor forumet💓 Min opplevelse da jeg var ung mann.. hun var mammas venninne, så jeg lærte meg å holde kjeft: Jeg 22♂️og hun 50♀️.. Vi var som "hemmelig spioner som elsket hverandre" i hele 5 år.. Det første hun lærte meg var å kysse.. hun sa det var så viktig for min fremtid, både i samliv og sexliv. Det ble enkelt for vår del å vise lidenskap og begjær, for vi var jo forelsket😊Etter noen uker med kyssing sa hun: Nå kysser du helt fantastisk, nå kan vi begynne med oralen🥰 Siden den dagen.. smidde hun meg til sin beste gentlemann og elsker noensinne.. Hun lærte meg også mye annet, men spesiellt det å være takknemlig❤️ Aldersforskjell er en fetish, for det er en tenning og nytelse uteom det vanlige.. Rett og slett himmelsk magisk🪄❣️ Takk for gode ord, takknemlighet er en dyd❤️ Anonymkode: a4a4b...73b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #23 Del Skrevet 24. mars Det er jo så hot som det kan få blitt!😀 Anonymkode: cef86...f34 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #24 Del Skrevet 25. mars Det er tabu men langt fra så uvanlig som de prektige i denne tråden. Jeg er i slutten av 30-årene, og elskeren min er nettopp bikket 60. Er viril sexy mann har jeg aldri møtt. Vi møttes på en felles hobby og resten falt naturlig. Anonymkode: c77d0...81f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå