AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Hvor tabu/uvanlig er denne aldersforskjellen? Jeg er mannen på 39. Jeg kjenner ei spesifikk dame på 62 som jeg fantaserer om hele tiden. De færreste damer på denne alderen interesser meg, men alltid tent på litt tabusex med stor aldersforskjell. Drømmen er et seksuelt forhold som varer lenge. Hvor stor er sjansen for at damer på 60 pluss liker menn som fremdeles er i 30 årene? Anonymkode: 78216...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Det er sikkert store individuelle variasjoner. Da jeg var tidlig i 20-årene bodde jeg på hybel ved siden av en skilt kvinne i 50-årene. Det fungerte veldig bra. Anonymkode: e3ecf...762 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Tror absolutt det kan fungere. Jeg har holdt det gående med en mann på 33 i ett år nå. Selv er jeg 51. Håper det varer lenge og at du får oppleve noe liknende. Anonymkode: a4a4b...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars For min del ville jeg aldri ha vært intr i noe seksuelt med noen på 62. Forsåvidt ikke 52 eller 42 heller. Anonymkode: 30cc7...cbb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars 🤮 Anonymkode: 6118e...75e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars 🤮 Anonymkode: 3d31b...e38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Jeg er ikke 62, men det hadde vært totalt uinteressant å ha en seksuell relasjon til noen som er nærmere mine barn i alder enn meg selv. Anonymkode: ad38a...b60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Tror absolutt det kan fungere. Jeg har holdt det gående med en mann på 33 i ett år nå. Selv er jeg 51. Håper det varer lenge og at du får oppleve noe liknende. Anonymkode: a4a4b...73b Det høres fantastisk digg ut! Nyt det🙂 Anonymkode: 78216...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): alltid tent på litt tabusex med stor aldersforskjell. Du er ikke alene. Begynte med en kamerats mor på 52 da jeg var 24, da ble jeg hekta. "Rekorden" er ei på 68 når jeg var 33. Mange ser jo mye yngre ut enn sin biologiske alder, kjør på og nyt ! Anonymkode: 4b216...385 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 23. mars #10 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvor tabu/uvanlig er denne aldersforskjellen? Jeg er mannen på 39. Jeg kjenner ei spesifikk dame på 62 som jeg fantaserer om hele tiden. De færreste damer på denne alderen interesser meg, men alltid tent på litt tabusex med stor aldersforskjell. Drømmen er et seksuelt forhold som varer lenge. Hvor stor er sjansen for at damer på 60 pluss liker menn som fremdeles er i 30 årene? Anonymkode: 78216...4fd Vanlig er det ikke, men det er absolutt mulig. For den som klarer å se forbi alder og heller fokusere på gjensidig tiltrekning og lyst vel og merke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det høres fantastisk digg ut! Nyt det🙂 Anonymkode: 78216...4fd Takk❤️ Anonymkode: a4a4b...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars Langline skrev (2 minutter siden): Vanlig er det ikke, men det er absolutt mulig. For den som klarer å se forbi alder og heller fokusere på gjensidig tiltrekning og lyst vel og merke. Tror ikke det nødvendigvis er så uvanlig heller… jeg fikk ihvertfall sinnsykt med tilbud fra yngre menn på Tinder før jeg fant han jeg ligger med nå.. kunne velge og vrake og de gutta var ikke sky. Når det er sagt vet jeg ikke hvor langvarige opplegg de gutta var interessert i… han jeg ligger med nå fungerer det perfekt med og vi har holdt det gående lenge. Hilsen meg over her. Anonymkode: a4a4b...73b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langline Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Tror ikke det nødvendigvis er så uvanlig heller… jeg fikk ihvertfall sinnsykt med tilbud fra yngre menn på Tinder før jeg fant han jeg ligger med nå.. kunne velge og vrake og de gutta var ikke sky. Når det er sagt vet jeg ikke hvor langvarige opplegg de gutta var interessert i… han jeg ligger med nå fungerer det perfekt med og vi har holdt det gående lenge. Hilsen meg over her. Anonymkode: a4a4b...73b Høres deilig ut! Nyt det😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Langline skrev (2 minutter siden): Høres deilig ut! Nyt det😊 ❤️ Anonymkode: a4a4b...73b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars Jeg er 40 år og holder på med ei gynekolog på 50. Anonymkode: e0eaf...73a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk❤️ Anonymkode: a4a4b...73b AnonymBruker skrev (2 timer siden): ❤️ Anonymkode: a4a4b...73b Jeg ble faktisk litt rørt jeg, når jeg ser takknemligheten din💓 .. og tenker: Woow så hærlig dere har det sammen, og hvor hærlig du er i det virkelige liv utenfor forumet💓 Min opplevelse da jeg var ung mann.. hun var mammas venninne, så jeg lærte meg å holde kjeft: Jeg 22♂️og hun 50♀️.. Vi var som "hemmelig spioner som elsket hverandre" i hele 5 år.. Det første hun lærte meg var å kysse.. hun sa det var så viktig for min fremtid, både i samliv og sexliv. Det ble enkelt for vår del å vise lidenskap og begjær, for vi var jo forelsket😊Etter noen uker med kyssing sa hun: Nå kysser du helt fantastisk, nå kan vi begynne med oralen🥰 Siden den dagen.. smidde hun meg til sin beste gentlemann og elsker noensinne.. Hun lærte meg også mye annet, men spesiellt det å være takknemlig❤️ Aldersforskjell er en fetish, for det er en tenning og nytelse uteom det vanlige.. Rett og slett himmelsk magisk🪄❣️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #17 Del Skrevet 23. mars Å ha sex med så gamle burde gitt deg rett til å skrive av på skatten. Går begge veier. Anonymkode: 714e3...2f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #18 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvor tabu/uvanlig er denne aldersforskjellen? Jeg er mannen på 39. Jeg kjenner ei spesifikk dame på 62 som jeg fantaserer om hele tiden. De færreste damer på denne alderen interesser meg, men alltid tent på litt tabusex med stor aldersforskjell. Drømmen er et seksuelt forhold som varer lenge. Hvor stor er sjansen for at damer på 60 pluss liker menn som fremdeles er i 30 årene? Anonymkode: 78216...4fd Det er ikke din og hennes tabu.. det de som klandrer dere, som gjør det til en tabu.. Og desverre kommer det av av liten seksuell forståelse, fordi de er fullpakket av fordommer og moral. Mye av klandringer kommer også av misunnelse, da synes jeg du skal heve deg over dem😉 Når jeg ser din iver for å treffe henne.. Da eier du fetishen, så eier hun samme .. Jeg kan med 100% sikkerhet si: Dette kommer til å bli tidenes opplevelse, du aldri kommer til å glemme.. Da synes jeg det er på tide og ønske dere lykke til videre, med ekstra kjærlighets nytelse💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #19 Del Skrevet 23. mars Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Det er ikke din og hennes tabu.. det de som klandrer dere, som gjør det til en tabu.. Og desverre kommer det av av liten seksuell forståelse, fordi de er fullpakket av fordommer og moral. Mye av klandringer kommer også av misunnelse, da synes jeg du skal heve deg over dem😉 Når jeg ser din iver for å treffe henne.. Da eier du fetishen, så eier hun samme .. Jeg kan med 100% sikkerhet si: Dette kommer til å bli tidenes opplevelse, du aldri kommer til å glemme.. Da synes jeg det er på tide og ønske dere lykke til videre, med ekstra kjærlighets nytelse💞 Fetish og kjærlighet er vel ikke det samme? Anonymkode: 271e2...aec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #20 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Fetish og kjærlighet er vel ikke det samme? Anonymkode: 271e2...aec Nei.. men det er en "Helvettes hærlig magisk kombinasjon"💞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå