AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Når fristen for å søke på en stilling har gått ut, når kan man vente at intervjuene starter? Hvordan var det der du har blitt kalt inn? Anonymkode: bd0d9...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når fristen for å søke på en stilling har gått ut, når kan man vente at intervjuene starter? Hvordan var det der du har blitt kalt inn? Anonymkode: bd0d9...64f Relativt raskt. Nå har jeg kun erfaring fra det private, da. I prosessen jeg står i nå så ble jeg innkalt 2 virkedager etter søknadsfristen. Anonymkode: 4d1d1...a08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Det kan variere i forhold til hvor mye jobb det er å gå gjennom søknadene, og når de som skal ansette har mulighet til å møtes for å bli enige om hvem som skal kalles inn til intervju Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Jeg pleier å ta det fortløpende før fristen egentlig, så snart relevant søknad er mottatt tar jeg kontakt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Del Skrevet 23. mars Et par uker etter frist Anonymkode: 2589d...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå