Gå til innhold

(EKKELT BILDE!!) Får sånn blodig utflod etter sex, er det normalt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De siste 5-6 mnd har jeg fått sånn her etter hver gang jeg har hatt sex. Er 23 år gammel, hatt fast partner i fem år. Er det noen her som har hatt slik? Bør jeg reise til legen?

IMG_5587.jpeg

Anonymkode: e0e11...2e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en sjekk hos gynekolog. 

Anonymkode: 2f427...51d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normalt. Kom deg til legen. 

Anonymkode: 44791...336

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ville tatt meg en tur til legen, ja.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Antakeligvis rifter i skjeden. Bruker du noe for å fukte skjeden?

Anonymkode: d444c...e25

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet veldig med blodig utflod etter sex en periode. Dro til gynekolog for å ta en sjekk i tillegg til celleprøve, og det viste seg at jeg hadde alvorlige celleforandringer. Blødningene forsvant etter at jeg fikk fjernet celleforandringene. 

så vil absolutt anbefale deg en tur til lege/gynekolog. 

Anonymkode: 5f811...7e5

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Antakeligvis rifter i skjeden. Bruker du noe for å fukte skjeden?

Jeg trenger absolutt ikke noe for å fukte… det er jo nesten overdrevent mye der fra før. Det er heller ikke utvendig, det er ikke at jeg revner… dette kommer som utflod..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg slet veldig med blodig utflod etter sex en periode. Dro til gynekolog for å ta en sjekk i tillegg til celleprøve, og det viste seg at jeg hadde alvorlige celleforandringer. Blødningene forsvant etter at jeg fikk fjernet celleforandringene. 

Så det slik ut?

AnonymBruker
Skrevet

Gynekolog mandag! 

Anonymkode: d6005...f8c

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt enig!

Få tatt en celleprøve var min første tanke.

TS: Ikke tenk mer, gå til gynekolog!

Anonymkode: 4b516...d77

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det slik som deg. Det kommer ofte blodaktig slim etter samleie. Jeg sjekket dette ut hos gynekologen. Heldigvis ingenting galt, men jeg har skjøre slimhinner.

Anonymkode: fe2dc...604

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

hadde det slik i sommer. Begynte og blø etter penetrering. Dro selvsagt til gynekolog. Var en prolypp, men med mistanke om kreft ble jeg satt under hurtigforløpet og fikk inngrep i narkose etter bare 10 dager. Var kreftfri , så det var det. Ikke hatt noe blødninger siden. 

Anonymkode: 6d65c...31b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg trenger absolutt ikke noe for å fukte… det er jo nesten overdrevent mye der fra før. Det er heller ikke utvendig, det er ikke at jeg revner… dette kommer som utflod..

Jeg mente ikke utvendig. Jeg har selv gått til legen og fått vite at blodet kom av hardhendt sex/mine slimhinner tålte det ikke. Jeg hade bokstavelig talt rifter inni.Jeg endra sexen vår, og bruker nå bl.a. vaginalgel for å gi nok fukt. 

Men kan også være andre grunner, som celleforandringer nevnt over. Man skal alltid gå til legen ved blod. Da får du rett svar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...