AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars De siste 5-6 mnd har jeg fått sånn her etter hver gang jeg har hatt sex. Er 23 år gammel, hatt fast partner i fem år. Er det noen her som har hatt slik? Bør jeg reise til legen? Anonymkode: e0e11...2e7
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Ta deg en sjekk hos gynekolog. Anonymkode: 2f427...51d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Nei, det er ikke normalt. Kom deg til legen. Anonymkode: 44791...336 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Antakeligvis rifter i skjeden. Bruker du noe for å fukte skjeden? Anonymkode: d444c...e25
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Jeg slet veldig med blodig utflod etter sex en periode. Dro til gynekolog for å ta en sjekk i tillegg til celleprøve, og det viste seg at jeg hadde alvorlige celleforandringer. Blødningene forsvant etter at jeg fikk fjernet celleforandringene. så vil absolutt anbefale deg en tur til lege/gynekolog. Anonymkode: 5f811...7e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Antakeligvis rifter i skjeden. Bruker du noe for å fukte skjeden? Anonymkode: d444c...e25 Jeg trenger absolutt ikke noe for å fukte… det er jo nesten overdrevent mye der fra før. Det er heller ikke utvendig, det er ikke at jeg revner… dette kommer som utflod.. Anonymkode: e0e11...2e7
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg slet veldig med blodig utflod etter sex en periode. Dro til gynekolog for å ta en sjekk i tillegg til celleprøve, og det viste seg at jeg hadde alvorlige celleforandringer. Blødningene forsvant etter at jeg fikk fjernet celleforandringene. så vil absolutt anbefale deg en tur til lege/gynekolog. Anonymkode: 5f811...7e5 Så det slik ut? Anonymkode: e0e11...2e7
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg slet veldig med blodig utflod etter sex en periode. Dro til gynekolog for å ta en sjekk i tillegg til celleprøve, og det viste seg at jeg hadde alvorlige celleforandringer. Blødningene forsvant etter at jeg fikk fjernet celleforandringene. så vil absolutt anbefale deg en tur til lege/gynekolog. Anonymkode: 5f811...7e5 Helt enig! Få tatt en celleprøve var min første tanke. TS: Ikke tenk mer, gå til gynekolog! Anonymkode: 4b516...d77 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Skrevet 22. mars Jeg har det slik som deg. Det kommer ofte blodaktig slim etter samleie. Jeg sjekket dette ut hos gynekologen. Heldigvis ingenting galt, men jeg har skjøre slimhinner. Anonymkode: fe2dc...604 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Skrevet 22. mars hadde det slik i sommer. Begynte og blø etter penetrering. Dro selvsagt til gynekolog. Var en prolypp, men med mistanke om kreft ble jeg satt under hurtigforløpet og fikk inngrep i narkose etter bare 10 dager. Var kreftfri , så det var det. Ikke hatt noe blødninger siden. Anonymkode: 6d65c...31b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg trenger absolutt ikke noe for å fukte… det er jo nesten overdrevent mye der fra før. Det er heller ikke utvendig, det er ikke at jeg revner… dette kommer som utflod.. Anonymkode: e0e11...2e7 Jeg mente ikke utvendig. Jeg har selv gått til legen og fått vite at blodet kom av hardhendt sex/mine slimhinner tålte det ikke. Jeg hade bokstavelig talt rifter inni.Jeg endra sexen vår, og bruker nå bl.a. vaginalgel for å gi nok fukt. Men kan også være andre grunner, som celleforandringer nevnt over. Man skal alltid gå til legen ved blod. Da får du rett svar. Anonymkode: d444c...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå