Daria Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Jeg har en salig blanding av "ordentlig" kunst, amatørmalerier, egne broderier, souvenirer og masseproduksjon (inkudert en stor innrammet ikea-plakat fra studietiden). Den eneste fellesnevneren er at jeg liker dem, og det er alt som teller. 4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Vil helst ikke ha noe masseprodusert, så kjøper kunst av lokale malere, og tar en del bilder selv som jeg får ordnet trykk av. Synes det blir så upersonlig med sånne Ikea-bilder som i den andre tråden her. Vil ha et eller annet forhold til veggpynten. Anonymkode: 42a97...914 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Kunst eller bilder av natur. Anonymkode: 94ecc...ec1 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars (endret) Andre steder jeg har bodd, med god plass og mye vegger, har jeg hatt egenproduserte bilder til tørk. Nå har jeg ingenting. En naturposter i gangen, men ellers kun bare vegger. Det gir ro. Endret 23. mars av Hoppetaujenta
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Kunst, dvs malerier og grafikk av anerkjente kunstnere. Har også noen egne fotografier, jobber som fotograf. Familiebilder, vennebilder, selvportretter o.l. henges ikke opp. Anonymkode: 80f9f...db9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå