AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Anonymkode: 54dac...6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Otilia Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Synes de var fine 🤩👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Det er så klart harry, men har det noe å si? Viktigste er jo at den bildene henger hos synes det er fint. Anonymkode: 6df58...4f7 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Otilia Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Hva er så Harry med dem? Kunne godt ha de selv på veggen 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Du kan ha absolutt hva du vil på dine vegger. Liker du det, så drit i hva andre må mene. Anonymkode: a9de7...6d5 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Nei, det synes jeg ikke. De var helt greie. Særlig om man har vært i de avbildede byene, kanskje? Men ikke nødvendig. Sort/hvitt bilder er fine og klassiske. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Ja de er harry, men man må kjøre sin egen stil uansett hva andre tenker. Samma det liksom 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Jeg ville ikke hatt de på veggen min, og du ville sikkert ikke hatt mine på din, men det betyr ikke at de er Harry eller dårlige, bare at vi henger opp det vi selv liker 😊 Anonymkode: 9bcda...58b 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars Har sett ting som er mer harry enn det der. Å ha sitater på veggen er verre liksom. Anonymkode: 9e6ee...213 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Del Skrevet 22. mars Jeg er ikke sikker på hva "Harry" er i denne sammenhengen, men bildene er fine de, og i riktige omgivelser hvor de passer inn, ser jeg ikke noe galt i å bruke disse. Anonymkode: 055c8...c74 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Del Skrevet 22. mars Kan ikke si jeg liker sånt, men skjønner ikke helt hvordan det er harry. Pregløst kanskje, upersonlig, men harry? Anonymkode: 75493...e93 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Del Skrevet 22. mars Begrepet "harry" er utdatert, btukes kun av middelakdrende damer. Hedersbetgenelse blant unge. Anonymkode: 1a96e...c20 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har sett ting som er mer harry enn det der. Å ha sitater på veggen er verre liksom. Anonymkode: 9e6ee...213 Live laugh love 😅 ja det var tider det hehe Anonymkode: 9bcda...58b 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Del Skrevet 22. mars Jeg syns det er litt basic, og ville ikke hatt sånne bilder på veggen hos meg. Anonymkode: d3af9...5c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #15 Del Skrevet 22. mars Du finner ikke sånne bilder på mine vegger, det er bilder for de som ikke har funnet sin stil eller som ikke bryr seg om å sin egen stil. Innser at jeg kanskje tråkker på noen tær her men det er nå min mening og som man spør får man svar. Anonymkode: 5c876...acf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Del Skrevet 22. mars De var litt harry. Ville funnet meg noen pene fra desenio e.l. Anonymkode: 4ba13...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 22. mars #17 Del Skrevet 22. mars Alle må få ha det de vil. Ikke min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #18 Del Skrevet 22. mars Vitner om at huseieren er litt enkel. Anonymkode: 6b7bf...389 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #19 Del Skrevet 22. mars Pregløst og intetsigende, ergo ikke noe en besøkende vil legge merke til eller tenke noe om. Anonymkode: 47189...367 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #20 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 timer siden): Live laugh love 😅 ja det var tider det hehe Anonymkode: 9bcda...58b Eller bare "home" i 30 cm høye bokstaver. Anonymkode: 1db45...e3d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå