AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Jeg angret kjøpet på flybilletter, godt under 24 timer etter kjøp. Deretter kjøpte jeg nye billetter (var bedre deal med setereservasjon, bagasje etc enn å kjøpe til etterpå). For fem stk i familien vil det si at jeg har betalt nærmere 40k*2, på kredittkort. Norwegians eget kredittkort, om det har betydning. Hvor lang tid tar det før man får refundert fra Norwegian? Anonymkode: 1ae95...996
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Det første kjøpet blir ikke belastet, dvs det vil bli refundert slik at du slipper å betale det når du får kredittkortregningen.. Anonymkode: 2d764...083
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det første kjøpet blir ikke belastet, dvs det vil bli refundert slik at du slipper å betale det når du får kredittkortregningen.. Anonymkode: 2d764...083 Ikke min erfaring. Det blir trukket, og så får man det igjen etter noen dager. Under pandemien tok det måneder, men det var unntakstilstand. Anonymkode: bdaf6...d32
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det første kjøpet blir ikke belastet, dvs det vil bli refundert slik at du slipper å betale det når du får kredittkortregningen.. Anonymkode: 2d764...083 Det har blitt belastet. Men jeg satser jo på at det blir refundert for kredittkortregningen forfaller, da…. Ellers blir det smalhans, med nesten 80k i flybilletter på en måned 🤯 Anonymkode: 1ae95...996
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ikke min erfaring. Det blir trukket, og så får man det igjen etter noen dager. Under pandemien tok det måneder, men det var unntakstilstand. Anonymkode: bdaf6...d32 Det sto først som reservert, nå er det belastet. Tar det mange dager til vanlig? Det er vel enda ca en uke til kredittkortregningen blir regnet ut… Anonymkode: 1ae95...996
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det sto først som reservert, nå er det belastet. Tar det mange dager til vanlig? Det er vel enda ca en uke til kredittkortregningen blir regnet ut… Anonymkode: 1ae95...996 I post-pandemiske tider har jeg bare erfaring med SAS, de brukte ca en uke på å refundere. Anonymkode: bdaf6...d32
AnonymBruker Skrevet 26. mars #7 Skrevet 26. mars I tilfelle noen skulle finne igjen tråden senere og lure på det samme: Det tok sju dager å få refundert pengene på kortet. 👍🏻 Anonymkode: 1ae95...996 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars #8 Skrevet 26. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): I tilfelle noen skulle finne igjen tråden senere og lure på det samme: Det tok sju dager å få refundert pengene på kortet. 👍🏻 Anonymkode: 1ae95...996 Bra, tror det er en uke de egentlig har på seg. Mens under ekstraordinære tilfeller som streik eller ikke minst pandemi tar det lengre tid. Anonymkode: bdaf6...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå