AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Henvender meg til orakler på KG og håper på svar. Spotter aldri, går alltid rett på mens og er 28-30 i syklus (varer 5 dager). Men nå, i går ettermiddag, to dager før mens spottet jeg en flekk i trusa og tenkte søren, ikke gravid. Så stoppet det helt til 9 i morges, litt brun spot videre. Stopp, så spot igjen klokken 14. Alt er brunt, trenger kun truseinnlegg. kun gr.test kan si gravid eller ikke så klart, men hvordan har dere hatt graviditeter og har noen vært gravide «mot alle odds»? Vært småkvalm noen dager og litt slitnere enn vanlig, ellers ingen kroppslige ting. 11 og 13 åringen hadde jeg ingenting plager med hverken før eller under graviditet, og det r såpass mange år siden. Samme mann også. Skal kjøpe tidlig gr.test, men liker å høre med andre (nyere tid, ikke 4-16 år gamle forumtråder). Tusen takk! Anonymkode: ca8ed...4b4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Kvalm og sliten FØR mensen er forsinket er for tidlig til å være graviditetstegn. Ta en test. Kan hende du ble gravid, men spotting er et veldig dårlig tegn. Anonymkode: 08d9c...337 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #3 Skrevet 23. mars Ts igjen fredag ettermiddag: en brun flekk i truse på størrelse men en tier (tenkte PP da var over for denne gang,litt før tiden). Kom ikke mer. lørdag: ingenting før rundt 11 tiden, noe mer brunt, tok bind for skulle i dåp. Etterpå var det ikke særlig mye i bind, kun brunt. På kveld litt rosa. Ved legging tok jeg truseinnlegg for å ikke «blø» i truse/sengetøy. søndag: oppe siden 7, ikke noe i truseinnlegg i det hele tatt, sjekket flere ganger hele morgen, ikke en flekk av noe som helst farge, ikke en gang utflod. Er det slik festeblødning kan være? Veldig uvant når en har vært gravid før og tenker at dette «kan man» - så skjer dette… Gr.test viser ingenting - kjøpt ny test i dag og apoteksdamen sa uviss test kunne bety for tidlig testet, så skal vente med ny test til morgenurin i morgen. Anonymkode: ca8ed...4b4
mommyaka Skrevet 23. mars #4 Skrevet 23. mars Når skulle du fått mens? Eller når hadde du eggløsning 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #5 Skrevet 23. mars mommyaka skrev (31 minutter siden): Når skulle du fått mens? Eller når hadde du eggløsning EL var ca 11.03. og skulle hatt mens i dag Anonymkode: ca8ed...4b4
mommyaka Skrevet 23. mars #6 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): EL var ca 11.03. og skulle hatt mens i dag Anonymkode: ca8ed...4b4 Da er det enten at du hadde eggløsning senere... får mens senere eller positive test senere Om ingen innom en uke...da Haddy du nok ikke eggløsning 1
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars mommyaka skrev (1 time siden): Da er det enten at du hadde eggløsning senere... får mens senere eller positive test senere Om ingen innom en uke...da Haddy du nok ikke eggløsning Ventefasen fortsetter da… takk for svar! Anonymkode: ca8ed...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå