AnonymBruker Skrevet 24. mars #21 Del Skrevet 24. mars Dyp pust skrev (1 time siden): Apropos dølle influensere ... Rosie fra Nederland kjøpte seg et slitent torp i Sverige for sparepengene sine som ikke holdt til å kjøpe noe i London, der hun jobbet. Prosjektet hennes er å bo og pusse opp huset, og hun har en veldig lavmælt estetikk, litt japansk-koreansk inspirert måte å bygge på. Nå følger en kvart millioner følgere henne på YouTube, og hun kan ha opptil 1 millioner views hver gang hun legger ut hver fjortende dag. Det har gått noe ned det siste året fordi hun er ikke like personlig/privat som hun var i starten, og kanskje folk går litt lei av det samme? Uansett, hun tjener nok ganske godt på det. Det fins noen norske som gjør det samme, men siden det ofte er preget av veldig mye verktøy, oftest (alltid?) både mann og kvinne og sjeldent så "dypt" som Rosie syns jeg ikke de er like inspirerende. Jeg skulle gjerne vært den som hadde den norske versjonen av Roaming Wild Rosie. Og hun tjener vel et sted mellom 90-100kr per 100 views eller noe slikt? Ikke dårlig! Anonymkode: bff04...1b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #22 Del Skrevet 24. mars Kunne sikkert lagt ut om jobben. Er i samme bransje og seiler i samme farvann som Kate McCue, som har 1 million følgere. Men jeg gidder ikke. Anonymkode: 0aea2...342 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #23 Del Skrevet 24. mars Tja.... kanskje ikke direkte influenser, men en sinnablogger🤣 Anonymkode: f8aa9...4e3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helikopter Skrevet 24. mars #24 Del Skrevet 24. mars Noe som har med mat og sparing å gjøre. Det finnes mange matinfluensere med fokus på sparing, men jeg savner noe fra norske forhold à la Dollar Tree Dinners som viser hvordan man kan leve veldig billig og sunt i en måned, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #25 Del Skrevet 24. mars Det måtte nok blitt om reising, men tviler på om det hadde fått noe særlig med følgere... Anonymkode: 748b6...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #26 Del Skrevet 24. mars Helikopter skrev (1 time siden): Noe som har med mat og sparing å gjøre. Det finnes mange matinfluensere med fokus på sparing, men jeg savner noe fra norske forhold à la Dollar Tree Dinners som viser hvordan man kan leve veldig billig og sunt i en måned, f.eks. Det hadde jeg fulgt! 👍🏻 Kjør på! Anonymkode: bff04...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå