Gå til innhold

Kåt i bil…

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg kjørte nylig bil og ble akutt kåt. Helt uten grunn. Jeg er jente, og jeg ble faktisk redd, fordi jeg ville at følelsen skulle gå vekk. Ønsket ikke å bli kåt akkurat da. Det føltes nesten vondt. Kan det ha vert nerver i klem eller noe? Jeg kom meg hjem og fikk onanert til orgasme et par ganger, men det var en fryktelig følelse. Skjønner ikke hva som skjedde:/

Anonymkode: f8190...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har jeg og opplevd. Ikke at det gjorde vondt. Mer som en søt kløe som ikke gikk over. 

Er du forelsket? 

Anonymkode: 5ba21...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det har jeg og opplevd. Ikke at det gjorde vondt. Mer som en søt kløe som ikke gikk over. 

Er du forelsket? 

Anonymkode: 5ba21...1cc

Nei, egentlig ikke. Jeg opplevde det sim ubehagelig da jeg ble redd for å få orgasme i bil. Samt at jeg følte en trang til å onanere. Ble nesten til en tvangstanke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kjørte nylig bil og ble akutt kåt. Helt uten grunn. Jeg er jente, og jeg ble faktisk redd, fordi jeg ville at følelsen skulle gå vekk. Ønsket ikke å bli kåt akkurat da. Det føltes nesten vondt. Kan det ha vert nerver i klem eller noe? Jeg kom meg hjem og fikk onanert til orgasme et par ganger, men det var en fryktelig følelse. Skjønner ikke hva som skjedde:/

So mann er det ikke noe bedre, pikken stivner til og jeg bare må ha en utløsning, oftest kan jeg bare kjøre og ta det senere, men det hende jeg bare må gjøre noe med det. Så har stoppa og runka og fått roa det ned.

Anonymkode: 8f8f9...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har runket i fart flere ganger. Funker det også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...