Gå til innhold

Erfaring med NordEsthetics i Litauen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har erfaring med, eller kjenner noen med erfaring fra, NordEsthetics i Litauen? 
Gjerne med erfaring fra mageplastikk, men alle andre behandlinger er også interessant.   
Hvordan opplevdes klinikken generelt?

Det frister litt å kombinere ferie og behandling, i stedet for å stå kjempelenge i kø i Norge. 

Anonymkode: 78418...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvorfor går du ikke privat i Norge? Da kan du snakke med folk om noe skjer, og må ikke har en lang flytur hjem kort tid etter oeprasjon.

Anonymkode: 68ae6...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke relevant…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke relevant…

Jo det er faktisk veldig relevant. Hvordan tror du ting blir om du før alvorlige komplikasjoner mens du er i Litauen? Hvem tenker du skal håndtere problemer etter at du kommer hjem igjen? Når såret spriker, det vil ikke gro skikkelig, du får nekrose i en del, har smerter eller får infeksjon? Når magen er stram og smertene så store at du har problemer med p gå over gulvet på hotellrommet, så tenker du det er nada stress med buss, fly og bil hjem? Men bagasje, løfting og et trangt flysete? Du. At reiseforsikringen ikke gjelder sant? Og du tror det er en ferietur? Jo det er i aller høyeste grad relevant hvorfor du ikke gjør dette i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jo det er faktisk veldig relevant. Hvordan tror du ting blir om du før alvorlige komplikasjoner mens du er i Litauen? Hvem tenker du skal håndtere problemer etter at du kommer hjem igjen? Når såret spriker, det vil ikke gro skikkelig, du får nekrose i en del, har smerter eller får infeksjon? Når magen er stram og smertene så store at du har problemer med p gå over gulvet på hotellrommet, så tenker du det er nada stress med buss, fly og bil hjem? Men bagasje, løfting og et trangt flysete? Du. At reiseforsikringen ikke gjelder sant? Og du tror det er en ferietur? Jo det er i aller høyeste grad relevant hvorfor du ikke gjør dette i Norge. 

Du trenger i allefall ikke bekymre deg over disse tingene på mine vegne, så lenge du ikke kjenner til mine planer før/under/etter turen. Og strengt tatt har du ikke noe med det heller 😉 

Jeg håper noen kan svare på det jeg spør om i HI 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det noen som har erfaring med, eller kjenner noen med erfaring fra, NordEsthetics i Litauen? 
Gjerne med erfaring fra mageplastikk, men alle andre behandlinger er også interessant.   
Hvordan opplevdes klinikken generelt?

Det frister litt å kombinere ferie og behandling, i stedet for å stå kjempelenge i kø i Norge. 

Uansett hva du gjør, og hvilen lommebok du har, så hold deg til behandling i Norge. 
Behandles du på sykehus eller hos tannlege i utlandet, så får du store problemer med å bli behandlet i Norge etterpå. Du skal testes mot multiresistente bakterier før all behandling i Norge etterpå. Du må og være obs på at du ikke får rettet opp feil på norske sykehus etterpå. Og det er langt å reise tilbake om noe oppstår som du ikke planlegger for i din nåværende korttenkthet.

Anonymkode: e02e8...af5

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Du trenger ikke bekymre deg på mine vegne. Dette kjenner jeg til, og var ikke en del av det jeg lurer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har tatt bukplastikk der, men er snart 10 år siden. Ble veldig godt ivaretatt på alle måter. Måtte ta 3 fly for å komme meg helt hjem, det gikk helt fint. Reiste dit alene.

Å teste seg for mrsa etterpå er ikke akkurat noe problem som enkelte her skal ha det til. 

De tilbyr også hjelp der etter opr hvis man får noen komplikasjoner. Hadde glatt gjort det på nytt 

Anonymkode: 6c21f...e95

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...