Gå til innhold

Har dere vekt som måler vekt, bmi, fettprosent og muskelmasse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det kan være motiverende å følge med på. Har dere det?

Anonymkode: d50b8...d97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men fett, muskel og vann overser jeg. Stoler ikke på tallene. Bruker den kun for vekt og det at den lagrer vekten i appen automatisk. 

Har withings smartvekt. 

Anonymkode: 95d74...a8a

Skrevet

Skal du ha noe slikt så bør du kjøpe en skikkelig vekt med en gang. inBody er vel kjent for å være gode valg.

Det mest nøyaktige og billigste er gjerne å kjøpe klype for å måle fettprosenten.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke det, fordi jeg ønsker ikke å bli for opphengt i denne fordelingen. Tar det mer på øyemål. Ser at jeg er litt tynnfeit nå f eks, så har begynt å trene styrke for å bedre dette.

Anonymkode: ee3ec...95a

AnonymBruker
Skrevet

Ja. De har ikke like nøyaktige målinger som de proffe, men man får et utgangspunkt. For vår del må mannen ned  i indre fett, jeg vil (må ikke) opp i muskelmasse mens jeg går ned i vekt, og man får et utgangspunkt. Det man ser er ikke 100% riktig, men så lenge man bruker den samme vekten vil likevel endringer være noe man har litt kontroll på. Man ser at man går ned/ opp selv om den har litt feilmargin og kan sånn være et godt verktøy tross sine svakheter. Leste en del tester og landet på withings. 

Anonymkode: 73c0e...5b1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 14.28):

Ja, men fett, muskel og vann overser jeg. Stoler ikke på tallene. Bruker den kun for vekt og det at den lagrer vekten i appen automatisk. 

Har withings smartvekt. 

Anonymkode: 95d74...a8a

Samme grunn her.  Stoler ikke på de andre tallene, men vil ha vekten automatisk inn i appen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har en fra Whitings, er fornøyd med den. Jeg så en tydelig endring i væskebalansen når jeg plutselig fikk et virus, som gjorde at jeg ble hoven i fingrene. Jeg har 25 %i fett og er fornøyd med det. Hatt det i 3 år, kvinne 40 år med bmi 21

Anonymkode: 4a1da...282

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har whitings, det finnes mange typer, hvilken har dere?

Anonymkode: 906fb...038

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere som har whitings, det finnes mange typer, hvilken har dere?

Anonymkode: 906fb...038

Den billigste, funker helt topp. Får det inn i mobilen.

Anonymkode: 4a1da...282

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...