AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Hadde du liggi med Norge hvis Norge var ei dame? Hva med ekteskap? Gifta deg med 'a? Jeg trur at jeg hadde liggi med 'a, men ikke gifta meg med 'a. Norge hadde vært ei deilig dame, men er nok litt for streng og prinsippfast for mi smak. Hva tenker du? Anonymkode: bcf51...dd5
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Rik og vakker dame. Ja takk! Anonymkode: ed5b5...ab5
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Hva er liggi for noe? Er det digge du mener? Anonymkode: 1bfbb...304
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Ikke faen. Monoton, fremmedfryktig og høy på seg selv selv om hun egentlig er uviktig i verdenssammenheng 🤢 Anonymkode: f4c3f...93f
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Hadde nok vært i et langvarig samboerforhold med Norge grunnet likestilling, felles verdier, økonomi, estetisk tiltalende og mulighet for vakre naturopplevelser. Men i lengden hadde hun blitt for konform og A4 og muligens litt depressiv. Hadde nok giftet meg med lykkelandet Finland etter hvert for mange av de samme grunnene som Norge, bare gladere og mindre konform, eventuelt Danmark eller Nederland, og fått barn med en av disse tre etter hvert. Skulle det havarere hadde jeg nytt livets glade høst med et land i Latin-Amerika eller et middelhavsland. Anonymkode: a27b8...778
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars Rik og pen, ja takk! Personligheten har jeg dog ikke så mye til overs for. Anonymkode: 3a920...000
AnonymBruker Skrevet 23. mars #8 Skrevet 23. mars Skulle jeg personifisert Norge så ser jeg for meg Sylvi Listhaug, og det er en stor nei takk fra meg. Anonymkode: 23ac2...63c 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars #9 Skrevet 23. mars Tvilsomt... Har dårlig erfaring med å ligge med noen som har så voldsomme temperatursvingninger... 😅 Anonymkode: dde1e...b9e 3
Lur Venn Skrevet 23. mars #10 Skrevet 23. mars Hadde garantert gifta meg med Norge, har både høye fjell og dype daler, og er våt. Åsså er hun rik
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Skrevet 23. mars Hm! Hvis Norge var en mann, så hadde det vært en transkvinne. Så nei. Anonymkode: e5659...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå