Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du liggi med Norge hvis Norge var ei dame? Hva med ekteskap? Gifta deg med 'a?

Jeg trur at jeg hadde liggi med 'a, men ikke gifta meg med 'a. Norge hadde vært ei deilig dame, men er nok litt for streng og prinsippfast for mi smak.

Hva tenker du?

Anonymkode: bcf51...dd5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rik og vakker dame. Ja takk!

Anonymkode: ed5b5...ab5

AnonymBruker
Skrevet

Hva er liggi for noe? Er det digge du mener?

Anonymkode: 1bfbb...304

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er ikke lesbisk. 

Anonymkode: b2e29...b58

AnonymBruker
Skrevet

Ikke faen. Monoton, fremmedfryktig og høy på seg selv selv om hun egentlig er uviktig i verdenssammenheng 🤢

Anonymkode: f4c3f...93f

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nok vært i et langvarig samboerforhold med Norge grunnet likestilling, felles verdier, økonomi, estetisk tiltalende og mulighet for vakre naturopplevelser. Men i lengden hadde hun blitt for konform og A4 og muligens litt depressiv. Hadde nok giftet meg med lykkelandet Finland etter hvert for mange av de samme grunnene som Norge, bare gladere og mindre konform, eventuelt Danmark eller Nederland, og fått barn med en av disse tre etter hvert. Skulle det havarere hadde jeg nytt livets glade høst med et land i Latin-Amerika eller et middelhavsland.

Anonymkode: a27b8...778

AnonymBruker
Skrevet

Rik og pen, ja takk!

Personligheten har jeg dog ikke så mye til overs for.

Anonymkode: 3a920...000

AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg personifisert Norge så ser jeg for meg Sylvi Listhaug, og det er en stor nei takk fra meg. 

Anonymkode: 23ac2...63c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tvilsomt...  Har dårlig erfaring med å ligge med noen som har så voldsomme temperatursvingninger... 😅

Anonymkode: dde1e...b9e

• Liker 3
Skrevet

Hadde garantert gifta meg med Norge, har både høye fjell og dype daler, og er våt. Åsså er hun rik 

AnonymBruker
Skrevet

Hm! Hvis Norge var en mann, så hadde det vært en transkvinne. Så nei. 

Anonymkode: e5659...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...