AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Har en bekjent som jeg i et par år har møtt ca. en gang i året, har det veldig hyggelig når hun henger med oss. Vi har ingen kontakt utenom disse møtene, utover indirekte kontakt gjennom vennen min som er den som tar med denne bekjente på hytta (der vi møtes). Bekjentes samboer har nå dødd nylig, og jeg er i tvil om hvordan jeg skal gå fram for å kondolere. Intuitivt tenkte jeg å kondolere dersom jeg møter henne på hytta etter hvert. Siden vi ikke har noen kontakt på sms eller sosiale media, føles det litt grenseoverskridende å søke henne opp for å sende henne en melding? Men jeg vet selv at jeg satte pris på alle former for kondolanser da jeg selv hadde et dødsfall i min familie, så jeg er veldig i tvil om hva jeg skal gjøre. Hva tenker andre? Anonymkode: 50b52...2b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Siden dere kun har sporadisk kontakt via en felles venn, så tenker jeg at det holder når dere treffes. Man trenger omtanke i lang tid framover, og det blir mer personlig når man treffes ansikt til ansikt. Anonymkode: 24264...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Da jeg mistet samboer for et drøyt år siden, satte jeg pris på alle varme ord og meldinger som tikket inn på meldinger, messenger og Facebook, selv fra folk jeg ikke hadde snakket med på 28 år. Skriv at du fikk nummeret fra deres felles venn Anonymkode: 5ce6c...5aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå