AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Baby er nå 6 mnd, og jeg lurer på hvilken solkrem som er anbefalt? Til eldste brukte jeg La Roche Posay sin babysolkrem, men jeg har hørt at de har endret den og at det nå er et hormonforstyrrende stoff i den? (Jeg prøver selvfølgelig å skjerme baby fra sola så godt det lar seg gjøre, men en krabbene baby på stranda er umulig å skjerme helt). Anonymkode: f73c1...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Ãnglamark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Badger. Anonymkode: 382c2...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars https://www.forbrukerradet.no/tester/solkrem-2023 Anonymkode: e8fe4...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Baby er nå 6 mnd, og jeg lurer på hvilken solkrem som er anbefalt? Til eldste brukte jeg La Roche Posay sin babysolkrem, men jeg har hørt at de har endret den og at det nå er et hormonforstyrrende stoff i den? (Jeg prøver selvfølgelig å skjerme baby fra sola så godt det lar seg gjøre, men en krabbene baby på stranda er umulig å skjerme helt). Anonymkode: f73c1...5a2 Babyer skal ikke være i solen. Mye hudkrem på en baby kan være mer skadelig enn soleksponering. Anonymkode: 14a3f...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Babyer skal ikke være i solen. Mye hudkrem på en baby kan være mer skadelig enn soleksponering. Anonymkode: 14a3f...b40 Man kan bruke solkrem fra barna er 6 måneder. Man kan bli utsatt for UV-stråler uten direkte soleksponering. Anonymkode: e8fe4...6d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Ville gått på apotek og spurt, der får du mange gode råd om solkrem til baby 😊 Anonymkode: 7b431...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå