AnonymBruker Skrevet 22. mars #21 Del Skrevet 22. mars De Dennis gross, spf 50 Anonymkode: e6581...8ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlifjeld Skrevet 22. mars #22 Del Skrevet 22. mars (endret) La Roche Posay uvmune oil control. Den er utrolig behagelig på huden, som en fuktighetskrem uten at huden blir blank. (Har kombinasjonshud) Har ikke funnet noen som er mer behagelig. LRP uvmune 400 har også det beste uvfilteret på markedet. Finnes på apoteker. Endret 22. mars av mlifjeld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Del Skrevet 22. mars La Roche Posay Anthelios UVmune400 50+ til ansiktet. Anonymkode: ac636...411 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 22. mars #24 Del Skrevet 22. mars Jeg bruker Clear Start dagkrem med solfaktor 30 fra Dermalogica. Kjøper normalt på tilbud på Vitusapoteket. De hadde 30% av denne uken, og har gjerne salget enda på nett. Vet ikke om salget fortsetter neste uke. Den passer litt uren/fet hud også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 22. mars #25 Del Skrevet 22. mars Jeg bruker cosrx. Den lyseblå prøver jeg nå. Uten lukt👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #26 Del Skrevet 22. mars Har prøvd mange forskjellige, men kommer alltid tilbake til Beauty of Joseon. Den er helt klart best. Føler jeg tar på en lett fuktighetskrem. Anonymkode: 5891c...3cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #27 Del Skrevet 22. mars Bruker jeg noe, så er det änglamark, hadde aldri smurt inn ansiktet med hormonforstyrrende og kreftfremkallende stoffer daglig. Ville lest meg opp på Forbrukerrådet og Svanemerkede solkremer Anonymkode: 6e177...d81 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #28 Del Skrevet 23. mars Bruker denne fra COSRX. Veldig lett og behagelig, og lukter ikke. https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/solkrem-ansikt/cosrx-cosrxcosrx-solkrem-ultra-light-invisible-sunscreen-spf50-pa,5106651 Anonymkode: 93e5d...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #29 Del Skrevet 23. mars Roci skrev (11 timer siden): Liker veldig godt Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics SPF50 + PA++++ - som en lett fuktighetskrem, ikke klissete og trekker godt inn. Denne bruker jeg også. Anonymkode: bcfc5...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddy25 Skrevet 23. mars #30 Del Skrevet 23. mars Denne i sommermånedene Denne resten av året 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #31 Del Skrevet 23. mars La roche posay anthelios 50+ her også, tinted versjon. Er nydelig under sminke. Og dekker litt om man er i solen og ikke ønsker sminke. Bruker sprayversjonen av denne gjennom dagen om jeg er i sola. Anonymkode: 1f060...930 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 23. mars #32 Del Skrevet 23. mars Bruker kun cosrx, har nå en blå tube som er veldig lett, ingen lukt og trekker fort inn, blir ikke blank av den heller. Har brukt beauty of joseon også, men ble fortere blank av den og syntes den funker dårligere under sminke enn cosrx 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 24. mars #33 Del Skrevet 24. mars (endret) COSRX Ultra-Light Invisible Sunscreen. Den har SPF 50, PA++++ (det står for beskyttelse mot UVA). Den inneholder trollhassel, aloe og hyaluronsyre. Jeg foretrekker stort sett koreanske solkremer, men av de vestlige liker jeg Cliniderm Ultra Light Sun Face Fluid, SPF 50. Endret 24. mars av MyMichelle La til bilde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #34 Del Skrevet 24. mars Tunique skrev (På 22.3.2025 den 21.00): Bruker sjelden solkrem. Trenger de D vitaminene jeg kan få🙂 Du får D-vitamin selv om du bruker solfaktor men du slipper UV strålingen som er skadelig og gir deg lærhud.. Bare nevner det... Anonymkode: 723a6...745 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #35 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du får D-vitamin selv om du bruker solfaktor men du slipper UV strålingen som er skadelig og gir deg lærhud.. Bare nevner det... Anonymkode: 723a6...745 https://www.volvat.no/aktuelt/12-myter-om-solkrem/#:~:text=Solkrem hindrer kroppen fra å absorbere vitamin D&text=Om vinteren er ikke sola,får laget nok D vitamin. "Solkrem blokkerer imidlertid UV-stråler, og i teorien kan overdreven bruk av solkrem føre til at man ikke får laget nok D vitamin" Tror vel poenget er at man kan trenge en kort stund (noen minutter) uten solkrem, men at man ellers bør bruke solkrem. Anonymkode: 36b58...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #36 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): https://www.volvat.no/aktuelt/12-myter-om-solkrem/#:~:text=Solkrem hindrer kroppen fra å absorbere vitamin D&text=Om vinteren er ikke sola,får laget nok D vitamin. "Solkrem blokkerer imidlertid UV-stråler, og i teorien kan overdreven bruk av solkrem føre til at man ikke får laget nok D vitamin" Tror vel poenget er at man kan trenge en kort stund (noen minutter) uten solkrem, men at man ellers bør bruke solkrem. Anonymkode: 36b58...8d5 Hvis man faktisk tar med hele avsnittet, istedet for å bare klippe det man selv ønsker, så ser man at resten av teksten motsier nettopp det du hevder. Sitat Men ingen solkrem blokkerer 100% av solstrålene, selv om emballasjen sier 100 SPF. Du vil fortsatt få omtrent 2 til 3% av UVB-strålene, nok til at kroppen din kan lage vitamin D. Anonymkode: a4ddb...3f9 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #37 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis man faktisk tar med hele avsnittet, istedet for å bare klippe det man selv ønsker, så ser man at resten av teksten motsier nettopp det du hevder. Anonymkode: a4ddb...3f9 Jeg skrev ikke at solkrem blokkerte ut alt. Anonymkode: 36b58...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 24. mars #38 Del Skrevet 24. mars Birch Juice Moisturizing Sunscreen SPF 50 eller La Roche-Posay Anthelios UVMUNE Ultralight Cream SPF50+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaffekoppQueen Skrevet 24. mars #39 Del Skrevet 24. mars Glemte jo den beste! Actinica Lotion SPF 50+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #40 Del Skrevet 24. mars Jeg bruker Dermalogica dynamic skin recovery spf50. https://www.dermalogica.no/products/dynamic-skin-recovery-spf50?variant=44017781080293 Bruker den som dagkrem året rundt. Ikke klissete og huden blir fin 😊 Anonymkode: 97ce8...617 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå